Design
Problemă de netrecut? Depinde. Sigur, EQE nu este un model frumos, în sensul tradițional al cuvântului. E mai degrabă neobișnuit. La fel ca în cazul fratelui EQS, anumite modificări au fost necesare cu adevărat pentru a face mașina aerodinamică. Aici putem lista partea frontală foarte turtită și apropiată de șosea, forma de lacrimă a mașinii și lipsa de unghiuri puternice.
Dar totul a fost făcut pentru a scoate cât mai multă autonomie din baterie. Fiind un model AMG, avem și câteva elemente specifice. De exemplu, grila frontală este decorată cu linii verticale cromate, amintind de faimoasa grilă Panamericana, pe care o vedeai pe modelele AMG convenționale.
Bara față are și ea un aspect agresiv, cu guri de ventilație pe lateral, din păcate, false. Până la urmă nu mai ai de răcit nimic sub capotă, nu? Jantele AMG de 21 de inch completează un design cu siguranță unic în acest moment, în industrie.
.... Superbă, dar trebuia făcută mai impunătoare ! Ştiu că am zis că ... adio... dar este o ştire huge : Şeful Toyota a demisionat brusc !! Şi va fi înlocuit cu un CEO care.... nu este membru al familiei ! Asta vine imediat după publicarea datelor Tesla foarte bune şi a inaugurării fabricii din Nevada care va produce Tesla Semi plus bateriile noi ! Şah mat !