Tehnologie

5.0

Deja am amintit de farurile Digital Light, probabil cele mai avansate din industrie, la acest moment. Sunt un adevărat spectacol pe drum, dar și atunci când încui sau descui mașina.

Tot la capitolul tehnologie putem include și opționalul Hyperscreen. Chiar și în lipsa lui, sistemul de infotainment MBUX a funcționat perfect. Ba chiar m-aș hazarda să spun că fără Hyperscreen lucrurile se mișcă mai fluid, însă diferențele sunt mici, aproape insesizabile.

Alte mici detalii includ faptul că ai un senzor de amprentă pe consola centrală, care îți permite să salvezi setările preferate ale mașinii și să le activezi printr-o simplă atingere. Pot face asta 7 persoane diferite.

Alte tehnologii utile au fost menționate mai sus, precum suspensia pneumatică, puntea viratoare spate sau sistemele de asistență la rulare.

  • Mike, vineri, 27.01.2023 14:07

    .... Superbă, dar trebuia făcută mai impunătoare ! Ştiu că am zis că ... adio... dar este o ştire huge : Şeful Toyota a demisionat brusc !! Şi va fi înlocuit cu un CEO care.... nu este membru al familiei ! Asta vine imediat după publicarea datelor Tesla foarte bune şi a inaugurării fabricii din Nevada care va produce Tesla Semi plus bateriile noi ! Şah mat !

  • Deputy, vineri, 27.01.2023 14:58

    Consuma cat un tractor. la 23kW/100Km nu ajunge la o autonomie reala de nici 300Km in regim de autostrada. Mega scumpa, luxoasa ce-i drept, e Mercedes, dar overpriced. Practic cumperi tablete, prize si alte gadgeturi si nu masina.

  • Mihai, vineri, 27.01.2023 16:17

    Cui se adreseaza: tineri??? Interesanta dar mega scumpa si cu siguranta majoritatea tinerilor nu au bani pentru ea decat daca sunt pesti, smecheri si cocalari de bani gata.

  • @mike, vineri, 27.01.2023 17:33

    mai impunatoare adica mai urata? e scumpa, altfel ozn pt dizelistii nostri...carora le rupe "cuplul"(de turbo!) pe genunchi..

  • Banditos, vineri, 27.01.2023 19:17

    @Mike(ulita) Şeful Toyota a demisionat brusc !! ei pe bune!? demisia va intra in vigoare de la 1 aprilie 2023. Ce vezi tu aici "brusc"? pana si my bottom e mai "huge" decat stirea asta.

  • r, sâmbătă, 28.01.2023 16:19

    Felicitări pentru veridicitatea datelor. Și desigur pentru eleganța de a nu-l compara cu Tesla

  • PMC, sâmbătă, 28.01.2023 17:01

    E frumoasa, desi mie nu-mi place grila fata de la niciun model Merc cu baterii in portbagaj. In rest, un E Klasse costa 50.000. Asta costa dublu pentru ca are baterii in portbagaj. Si te duce vreo 300 de km ditai magaoaia de 2.5 tone. Daca asta e "avans tehnologic"...

  • nume, sâmbătă, 28.01.2023 18:05

    "Puterea mică pentru un model AMG". :))) PS: Care este, pana la urma, subiectul principal al acestui test? In text ni se vorbeste despre Mercedes-AMG EQE 43, insa in casuta cu preturile, dar si in stanga scorului este trecut Mercedes-AMG EQE 53 4MATIC+.

  • Andrei, luni, 30.01.2023 08:43

    E primul AMG care va merge pe prima banda pe autobahn, din motive de viteza mai mica decat a imensei majoritati a autoturismelor. In curand ne luam permis categoria C, pentru ca toata tehnologia asta nu e in stare sa faca niste masini usoare, ci balene fara sens.