Tehnologie
Display-ul de 7 inch aşezat în vârful bordului este "sediul" central al tuturor sistemelor tehnologice de care poţi să beneficiezi pe Mazda MX-5.
Aici vei accesa toate elementele de care ai nevoie, de la navigaţia excelentă semnată Navteq pe care am experimentat-o timp de două zile în nordul Spaniei şi până la sistemul audio Bose Premium Sound pe care Mazda îl oferă opţional pe roadsterul său. Un pachet audio excelent, de altfel, în slujba căruia Mazda a realizat chiar şi un artificiu tehnic: două difuzoare sunt montate în tetiere, oferind astfel o senzaţie interesantă la nivel de percepţie a sunetului. E adevărat că roadsterele mai scumpe, cum ar fi Audi TT, au în zona tetierelor fluxuri de aer cald care îţi oferă confort suplimentar la rularea decapotată. Pe MX-5 nu se întâmplă asta.
La fel ca pe fraţii din gama de familie a celor de la Mazda, MX-5 are un controller care comandă sistemele de conectivitate din pachetul denumit oficial MZD Connect. Ai Bluetooth, radio prin internet, aplicaţii speciale integrate în experienţa multimedia şi, în general, o mulţime de alte sisteme pe care le vei folosit atât de rar, încât le vei considera în mare parte inutile. Cert e că sunt acolo, iar mazda le bifează.
Mi-ar fi plăcut ca aşezarea butonului rotativ care comandă sistemul Multimedia să fie ceva mai inspirată, pentru că mi s-a întâmplat de câteva ori să apăs cu încheietura pe el în timp ce schimbam vitezele. Şi nu e nimic mai enervant decât dispariţia sistemului de navigaţie din raza vizuală atunci când conduci pe şoselele din afara României.
Ce lista cretina si irelevanta aveti la "Nu ne-a placut".