Mazda MX-5

1.5 Benzina (Skyactiv-G) 131CP Man6 Revolution

Calitate / Pret

5.0

Prețul de achiziție nu este mic, Mazda MX-5 pornind de la 21.000 euro, dar este oficial cel mai accesibil roadster de pe piața europeană. Măcar cel puțin până la apariția modelului echivalent (şi produs pe aceeaşi platformă cu MX-5) de la Fiat. Până atunci, Mazda MX-5 se bucură de acest privilegiu pentru că toată concurența sa este în zona premium a pieței, iar motorizările mult mai puternice duc prețurile de achiziție la un alt nivel. 

Exemplarul testat de noi a venit în echiparea Revolution, una dintre cele mai bine dotate din ofertă. Prețul de achiziție este de 25.290 euro (TVA inclus) la care se mai adaugă prețul pentru vopseaua metalizată premium (530 euro).

Concurența nu se poate apropia de acest preț. Un BMW Z4 18i costă 37.000 euro, iar un Mercedes-Benz SLK200 peste 41.000 euro.

  • DragosTCMTurbo, marţi, 10.11.2015 14:20

    Abia astept sa vad anul viitor Fiat 124 Spider (1.4T si 1.750T)

  • S, marţi, 10.11.2015 14:52

    Astept cu nerabdare Fiat 124 Spider. Dar de ce au motorizari turbo ? De ce nu aspirate de la Mazda ?

  • lorinczi.thomas, marţi, 10.11.2015 15:17

    Fiat 124 Spider (probabil asa va fi numit) sau Mazda MX-5, nu-i mare diferenta intre ele, ca intre Fiat Ducato si Peugeot Boxer.`

  • A.M, marţi, 10.11.2015 16:48

    @Automarket Nu spuneti nimic despre performantele noului Dodge Viper ACR?? De curand sportiva americana a stabilit noi recorduri de viteza pe 13 circuite. Viper ACR a batut timpii supercarurilor Porsche 918 si McLaren P1. Urmeaza sa spulbere timpii si de pe Nurburgring.

  • Mazfail, marţi, 10.11.2015 17:43

    Masina de gay reloaded.

  • flavius, marţi, 10.11.2015 21:19

    Cea mai mare idiotenie din domeniul auto Turbo inca isi gaseste adepti.Un dopaj care distruge motorul (EGR) si dilueaza placerea condusului.Sper ca marketingul agresiv sa isi dilueze influenta pe masura ce tot mai multi se vor convinge de dezavantajele turbo.

  • inexorabil, miercuri, 11.11.2015 01:13

    @A.M, te indignezi degeaba. Deoarece aparținem spațiului mioritic al lui Klaus (la așa mașini, așa președinte), ne plac din America doar armata și dotările ei “peste cele ale rușilor, ȋn orice caz”. Cum ar fi să le cerem redactorilor AM un drive-test cu…Buick? Ne vor servi, prompt, “argumentul imbatabil” : “Nu se vinde ȋn Europa civilizată, darămite la noi”. Sau vor prefera răspunsul “șmecher” : “Este suficient că testăm Opel”. Nu, tati, eu mă refer la cea mai fiabilă marcă americană a momentului. Apropo, are și Mafia dreptate cu “pedalarea continuă” pe fiabilitate, ȋn privința căreia studiile serioase plasează peste “obsesia” mea nume precum Lexus, Toyota, Audi, Mazda, Subaru și Kia, dar “dedesubt” sunt ȋnșirate (nu le trec pe toate) : Honda, Hyundai, BMW, Volvo, VW, Porsche, Ford, Chevrolet, Mercedes-Benz, Chrysler și Cadillac (ups! – reacție ȋndreptățită ȋn privința ultimelor trei “luxury brands”). Notă: acum poate ȋnțelege și Zărne de ce nu-mi place “Merc”-ul din ultimii 20 de ani. De pildă, recent, ȋn spălătoria mea preferată, s-a ivit ocazia să urc la volanul unui CLK 230 Kompressor (este un model mai vechi, ce-i drept), ȋnarmat cu o viziune preconcepută (ȋn sens favorabil, evident). Când colo: șoc (din cauza decepției – sau invers). ”Luxury coupe”…Am nimerit imediat ȋn focurile autocriticii: “Bă, e un Merțan, ce naiba te-a apucat să nu jubilezi?!”. Nici nu m-am sinchisit să pornesc motorul, ca să-i ascult “muzica”, deși primisem undă verde. După nici un minut de cumpănire, am coborât cu un zâmbet amar. Așa cum s-a ȋntâmplat și ȋn cazul Mazdei, dar acolo motivul era veșnicul spațiu zgârcit și neprietenos…

  • Ilici02, miercuri, 11.11.2015 13:03

    "Cei 131 CP sunt atinși la o turație de 7.000 rpm, iar cuplul maxim motor este de 150 Nm/ 4.800 rpm." - n-am nevoie de nimic altceva ca sa-mi dau seama ca e o japoneza. Noroc ca are doar o tona.

  • Madalescu_Georgian, miercuri, 11.11.2015 13:48

    @Ilici02, ''Maestre'' stai linistit ca acest motor accelereaza mai rapid ca 1.4 TSI 160 CP tot cu aceeasi greutate. Acum ...unghia.....

  • Madalescu_Georgian, miercuri, 11.11.2015 17:34

    Inca un exemplu : Mazda 3 2.0 120CP 0-100 in 8,8 sec VW Golf 1.4 TSI 122CP 0-100 in 9,3 sec Pai care-i ''inovatia'' DAS AUTO ? :)))))