Mazda CX-5

2.2 Diesel BiTurbo (CD175) 175CP 4x4 Aut6 Revolution Top

Calitate / Pret

3.0

Mazda și-a vândut întotdeauna scump pielea. Iar noul CX-5 nu face excepție. Prețul de pornire al noului CX-5 este de 22.500 de euro, însă pentru un diesel de 150 de cai putere trebuie să pregătiți un buget care începe de la 27.000 de euro.

În cazul versiunii testate de noi, adică dieselul de 175 de cai putere cu tracțiune integrală, cutie automată și nivel de echipare Revolution Top, prețul de achiziție ajunge la 36.800 de euro. Este o valoare destul de piperată, chiar mai scumpă decât un Ford Kuga Vignale.

Skoda Kodiaq, Volkswagen Tiguan și Kia Sportage au prețuri mult mai accesibile decât CX-5. Sunt însă și excepții. Honda CR-V 1.6 diesel de 160 CP și Hyundai Tucson de 185 de cai putere costă 42.500, respectiv 38.000 de euro.

  • gogu, luni, 25.09.2017 13:31

    pana la urma, cutia e manuala sau automata? ca apare scris si asa si asa in mai multe locuri

  • Consum, luni, 25.09.2017 14:21

    "Rularea în regim de autostradă, cu mici excese, a adus un consum de 7.7 litri la 100 de kilometri." In oras cat o fi oare? Ca trebuie sa fi mai mare decat pe autostrada. Si totusi este diesel, nu?

  • User, luni, 25.09.2017 15:04

    Si din poze vedem ca e automata masina. In schimb in articol, inclusiv in titlu se vorbeste de manuala. Se duce naibii si calitatea/seriozitatea articolelor voastre. Sunteti pe urmele celor de la ProMotor.ro ...

  • Kirotractor, luni, 25.09.2017 15:39

    Hmm, motorul diesel e bine împachetat, suspensiile sînt perfect izolate fonic, dar în final zgomotul la rulare e deranjant - cum vine asta oare?! Sau: 0-100 km/h în 9,0 sau 9,5 s? (text/tabel) ...Iar nota finală-i inexplicabil de mică.

  • Klaus, luni, 25.09.2017 15:53

    @Kirotractor, daca era nemteasca, alta nota avea. Asa....felicitari celor ce o cumpara.

  • bogdanm, marţi, 26.09.2017 01:18

    @Kirotractor Am uitat să specific că este vorba despre zgomotul DE VÂNT la rulare. Mulțumim de sesizare.

  • scamel, marţi, 26.09.2017 08:31

    sigur ca da. AM persevereaza in a publica de trei ori pe an un articol generos [ este o notiune pe care o apreciati mult} in superlative despre mazda cx5.este normal voua va dau masini moca dar noi ce vina avem?.

  • Kirotractor, marţi, 26.09.2017 10:22

    @bogdanm: Noi mulțumim pentru clarificări - fiindcă eu cel puțin tindeam să cred că zgomotul pneurilor la viteze mari e intruziv la CX-5 (inutil de precizat taman ție că se-ntîmplă și d-astea, deși mai ales la mașini modeste fără contraaripi spate, ca VW Up pre-facelift, deranjant mai ales pe ploaie.)

  • theodor2004, vineri, 29.09.2017 11:56

    de ce nu spuneti nimic si de frane? distanta de franare este anormal de mare chiar si pentru un SUV, o distanta mai mare decat la toti rivalii mentionati mai sus (Tiguan, Kuga, Sportage, Kodiaq).

  • ACE - Craiova, sâmbătă, 18.11.2017 08:43

    Mi-ar place o varianta ELECTRICA cu tractiune 4X4 la cca.25-30.000 Euro...maine as cumpara-o....

  • Akeem, joi, 28.12.2017 17:34

    Masina e superba, insa... din lateral aceeasi problema ca la versiunea anterioara: arcele rotilor prea amplu decupate si cu o forma care nu e un arc de cerc face ca rotile sa para foarte mici . Comparati cu Sportage de exemplu (ale carei roti au diametrul chiar mai mic) Dar sa zicem ca asta e o parere subiectiva. Intrebarea de baza e alta (si care m-a facut sa scot CX5 de pe lista scurta desi era una din favorite) : au rezolvat cu franele sau sunt tot in coada plutonului?