Mazda CX-5

2.2 Skyactiv-D 184 CP Aut6 4WD Takumi Plus

Calitate / Pret

3.0

Mazda CX-5 se află la limita dintre segmentul compact și cel mediu, motiv pentru care trebuie să înfrunte o sumedenie de modele rivale. De asemenea, Mazda încearcă să se apropie cu calitatea produselor sale de modelele premium, ceea ce înseamnă că prețurile practicate de japonezi se vor afla întotdeauna în zona superioară a segmentului de volum.

Cel mai accesibil CX-5 pornește de la 23.400 de euro pentru nivelul de echipare de bază Emotion cu motorizarea de 2.0 litri cu 165 CP și transmisie manuală. Odată cu modificările propuse pentru anul curent, Mazda introduce în oferta CX-5 și noul nivel de echipare de top Takumi Plus (versiunea modelului testat).

Pentru o astfel de variantă, prețurile pornesc de la 37.800 de euro, însă valoarea este valabilă pentru motorul pe benzină de 194 CP, transmisie automată și tracțiune integrală. Dacă îți dorești un diesel (2.2 Skyactiv-D, 184 CP), prețul de pornire pleacă de la 40.200 de euro.

Dintre rivalii amintiți în capitolele anterioare, doar Skoda Kodiaq în echiparea L&K este mai scump cu aproape 700 de euro decât CX-5. În rest, toți concurenții vin cu prețuri mai mici chiar și cu 3.800 de euro în cazul lui Tiguan Highline 2.0 TDI 190 CP DSG 4Motion.

Altfel spus, CX-5 rămâne în continuare un model mai scump decât rivalii direcți, însă plusează cu o listă de echipamente generoasă și cu materiale și finisaje mai bune.

  • Adrian M, vineri, 11.10.2019 11:15

    Superba ca aspect, cuplu motor peste medie insa acceleratia cam dezamageste.

  • adi_10, vineri, 11.10.2019 11:23

    in primul rand masina este foarte frumoasa! insa nu stiu de ce insista cu motorul de 2.2 si nu il inlocuiesc cu unul de 2.0 pt a avea taxe mult mai reduse atat pt ei cat si pt cumparator. iar 10% in oras consum pt un diesel este cam mult, avand in vedere ca apar din ce in ce mai multe SUV -uri hybride care consuma maxim 7 in oras si nici nu mai poluezi si platesti si taxe mult mai mici.

  • vianu, vineri, 11.10.2019 11:50

    din cate stiu grosul vanzarilor CX5 il face Australia, piata europeana fiind doar o anexa la capitolul vanzari. Asta ar fi motivul mentinerii motorului de 2.2L

  • @AM, vineri, 11.10.2019 14:30

    Ce cauta in acelasi segment CX-30?

  • adi_10, vineri, 11.10.2019 14:49

    @vianu - face sens, mersi pt raspuns! asta desi piata europeana nu este si nu va fi vreodata de neglijat. dar stiu cei de la Mazda mai bine ca mine cum sa isi faca marketingul

  • Gabi, vineri, 11.10.2019 15:22

    Eu astept faceliftul acestui model lansat in 2017 si motorul SkyActive-X. Poate au loc ambele in 2020.

  • Andrei, vineri, 11.10.2019 15:24

    40000 euro, pentru o Mazda cu spatiu interior cat al unei compacte si cu 10 secunde pana la suta. Enorm. PS Sistemul audio Bose e slabut, nu are puterea, si nici gama dinamica a concurentei (Dynaudio)

  • Nuconteaza, vineri, 11.10.2019 16:49

    Ma uit pe acest site pentru a fi la curent cu comentariile unora care s-au plimbat cu aceste masini. Ma amuza teribil toti cei care "palavragesc" pe seama unor imagini. Cel mai tare este "KIROTRACTOR", care conduce un Suzuki.

  • Valius, sâmbătă, 12.10.2019 07:22

    Grosul vanzarilor asa este, il face Australia si America, Asia. Acolo taxele nu sunt asa mari, pretul carburantilor nu e asa mare. In Australia si America motoarele de drujba nu au ce cauta.

  • Tudor, duminică, 13.10.2019 10:51

    Bine ca nu aveti un test drive cu noul Peugeot 3008 1.6 PureTech EAT 8, dar aveti cinci cu Mazda CX-5...

  • mog, luni, 14.10.2019 11:31

    eu am de 7 luni mazda 6 break in aceeasi echipare, acelasi motor si cutie automata plus 4x4, cam tot ce s a zis in articol e adevarat consum sub 9 in oras nu am vazut pana acum (in weekend am intre 9 si 10) dar servici-casa zilnic scot intre 11 si 14 (depinde de vreme, aglomeratie etc) nu am mai avut diesel pana acum, dar imi place combinatia motor+cutie, trage bine, are cuplul f bun la 2000rpm (cutia schimba fix la 2000 cand nu calci pedala tare si mereu esti in cuplu) am si padele pe volan eu sunt super multumit si incantat de masina, puteam in aceeasi bani sa mi iau superb sau mondeo, cam cu aceelasi dotari, mi a placut mult mai mult mazda. nu mi se pare scumpa pt ce ofera, e cam la acelasi nivel cu concurenta