Vizibilitate

4.0

Din cauza formei alungite spre spate, ce se aseamănă cu un Coupe înălțat, Maserati Levante are unele carențe în ceea ce privește vizibilitatea. Observi imediat faptul că luneta este plonjată și că taie din unghiul vizual, în timp ce stâlpii parbrizului sunt și ei deranjanți.

Nu vei avea însă nicio problemă la manevrele de parcare, pentru că inginerii Maserati au reparat ce-au "stricat" designerii și au montat un sistem de camere care îți oferă o vedere la 360 de grade a mașinii, dacă ai nevoie de orientare în spațiu. Camera chiar are o rezoluție și o calitate bună, mai ales ziua. Noaptea scade simțitor calitatea ei.

Senzorii de parcare față și spate sunt și ei nelipsiți din program, iar camera de marșarier este dublată de una frontală, care poate fi și ea utilă dacă-ți place să trăiești periculos și să parchezi aproape de pereți.

  • MuresMures, miercuri, 09.03.2022 14:42

    sa dai pe o masina 100k + si de 6 ani nici nu a fost testat EuroNCAp mi se pare o prostie FOARTE mare...dar na...

  • Grim Reaper, miercuri, 09.03.2022 15:49

    @Mures^2 cum se merge cu masina asta nu te mai salveaza niciun euroîncap. Asa ca nu conteaza.

  • adi_10, miercuri, 09.03.2022 16:44

    108.000 euro pe o masina din 2016, ca asta nu se numeste facelift. In rest au "compensat" cu valori de consum uriase si cu un un pachet tehnologic invechit. Nu ne mai miram de ce nu o vezi prea des pe sosea, practic este o masina dedicata pasionatilor de Maserati si cam atat, pentru restul oamenilor nu prea face sens. nici pentru cei cu bani care la banii astia au variante mult mai ok, nici pentru cei cu buget redus...ca nu e o masina de buget. Stiu ca din cauza vanzarilor reduse au avut si probleme financiare cei de la Maserati, eu in locul lor as scoate rapid urmatorul model cu care sa imi scot parleala.

  • Andrei, miercuri, 09.03.2022 18:02

    Masina asta nu are mai mult de 3.5 puncte din 5. Sistemul de notare e eronat, aici toate masinile au acelasi punctaj. E o masina de 6 ani, dar care arata ca una de 10 ani la interior, motor in 4 cilindri ce trebuie tinut sus in ture, ce genereaza consumuri mai mari decat motoarele in 6 cilindri ale concurentei, lipsa de rafinamnt si confort din cauza aceluiasi propulsor samd.

  • Florin Oprea, joi, 10.03.2022 08:29

    Asta da reducere a poluării cu șmecheria jegoasă numită HIBRID, 18 l/100 km