Vizibilitate

4.0

Deși Lexus a adoptat un design îndrăzneț, cu linii ce aduc aminte mai degrabă de un concept, ES nu suferă la capitolul vizibilitate. Partea vitrată frontală este suficient de generoasă pentru ca cel de la volan să știe mereu cât loc ocupă pe șosea.

Luneta este destul de înclinată, dar oferă o bună perspectivă a părții din spate. Singura problemă în acest sens se va reduce la montanții posteriori, destul de butucănoși, care îți vor obstrucționa ocazional câmpul vizual.

Din fericire, ai la dispoziție un sistem complet de senzori la bord, inclusiv pentru unghiurile moarte. Mai mult, camera de marșarier este standard.

  • GIGI, vineri, 17.06.2022 21:11

    4.3 ? Tonale primeste 4.4 cu motorul ala anemic de 1.5 si masina asta care este la ani lumina ia un punctaj mai mic ?

  • r, luni, 04.07.2022 08:26

    Este doar un face-lift la care au păstrat tehnologia veche (acum au ceva mai nou dar nu spectaculos dar nu au folosit-o pe acest model). Oricum numele e supralicitat că e fiabilă și elegantă (lucru adevărat) dar ca performanțe jumătate din tigăi îi dau ceață. Orice accelerație este de regulă un mare fâs acompaniat de o mare gâjâială, motorul termic pornește și se oprește de 10 ori pe km iar autonomia dată de acumulator (1,6kw -NiMhibrid!) ajunge pentru maxim 3-4 km. Cât despre consum în oraș acest ansamblu realizează ușor un 10 l/100 km iar în exterior se apropie de 6 dacă respecți regimul de viteză al camioanelor . Dacă te duce orgoliul să crezi că ai o limuzină cu care să mergi un pic mai altfel așa cum poate ar fi și normal ajungi lejer la 8-8,5l la 100 km/h. Și nu vorbesc de pe pereți