Land Rover Discovery

2.0 Diesel BiTurbo (SD4) 240CP 4x4 Aut8 HSE

Tinuta de drum

4.0

Confort, nu sportivitate. Asta a fost deviza după care s-au orientat inginerii britanici când au construit această mașină. Așa cum am mai spus-o în acest test, acest lucru este evident, foarte clar, imediat după ce intri în mașină. De fapt, este cumva evident imediat după ce-o vezi pe dinafară. Pentru că profilul, gabaritul și proporțiile lui Discovery îl recomandă ca pe o mașină de familie care ține cu familia, nu cu pornirile șoferului.

Ce nu vezi pe dinafară este faptul că această mașină este extrem de capabilă în teren accidentat. Mult mai capabilă decât limitele pe care le vor atinge viitorii clienți, care probabil că vor apela la instinctul de conservare pentru a nu risca să-și umfle artificial asigurarea CASCO prin te miri ce zgârieturi sau julituri primite pe drumeaguri prea înguste.

Dacă mergeți pe mâna lui Discovery, mizați pe suspensiile pneumatice adaptive ajustabile electronic. Pentru că vă vor ajuta mai ales iarna și în off-road.

Din nou, dacă mergeți pe mâna lui Discovery, asigurați-vă că nu aveți impresia că sunteți într-un hot hatch, pentru că direcția nu e setată pentru a se ridica la nivel de bisturiu pe virajele abordate cu încredere prin munți. Evident, gabaritul mașinii înseamnă că veți resimți ruliul în viraje, deci încercați să rulați prin munți cu relaxarea de vacanță pe care ți-o dă un concediu perfect în Alpi. 

Pe scurt, Discovery se simte ca peștele în apă în două situații: la viteze de croazieră pe autostradă și pe teren accidentat.

  • LR, luni, 10.07.2017 10:26

    1. Una dintre cele mai urate masini din segment. Nu stiu ce a fost in capul lor cand au conceptul stilistic modelul. 2. Sunt curios de fiabilitate, modelul anterior a fost un dezastru dapdv.

  • Iulian, luni, 10.07.2017 10:40

    Motorul pe benzina are 340CP

  • Iulian, luni, 10.07.2017 10:49

    Mircea, daca am inteles eu bine, te-ai referit la BMW X5 si la faptul ca nu oferta 7 locuri, insa este gresit. Exista optiunea asta. O gasesti ca '' Al 3-lea rand de scaune '' si costa aprox. 2000 euro.

  • mircea, luni, 10.07.2017 10:55

    @Iulian Am clarificat paragraful. Mă refeream la faptul că extrem de puțini aleg versiunea cu șapte locuri pe X5.

  • Barto, luni, 10.07.2017 12:02

    Degeaba.... Daca dpdv tehnic e la fel de varza ca si celelalte LR sau RR, poa' sa aiba si aur in ea, tot neinteresanta ramane...

  • Tembelus Rex, luni, 10.07.2017 12:21

    ......majoritatea clientilor vor SUV pentru prestanta si asfalt........asa afirmati in articol....mai e ceva de zis sau adaugat.....deci revin la vechea poveste imagine, imagine, imagine......IMAGINE SI BASINI IN CAP....... @LR daca nu esti multumit e fiabilitate ...te asteapta dealerii de nemtesti noi sau SH ...spor la cumparaturi *ca doar nu oi cumpara vreun LandCruiser...visul islandezilor si nu numai ......

  • Cineva, luni, 10.07.2017 14:13

    La 78 de mii iti iei Range Rover Velar nu struto camila asta urata ! Mai bine iti iei L.R Discovery 3 SH care arata a masina de teren si era si mai fiabila. O iei acum cu 13-15 mii buna si diferenta de bani cat ai da pe asta noua care e mult mai urata ca 3, iti ajung sa o intreti pe viata daca o ti atat :)))

  • aoleu, luni, 10.07.2017 14:28

    De la jumatate inspre spate este din alt film. In rest... urata cu spume. Si scumpa ! Pentru ca la banii astia, daca ii ai, poti opta pentru un Mercedes GLE coupe, ceea ce e cu totul altceva...

  • scamel, luni, 10.07.2017 15:18

    @AM . daca disco e "limuzina marcii britanice",te pomenesti ca range rover e tractorul.

  • mircea, luni, 10.07.2017 16:12

    @scamel Două chestii: una e că Range Rover e brand separat și a doua e că nu prea se potrivește paralela dintre RR și limuzine, pentru că alea-s în general SUV-uri ceva mai sportive. Deci îmi păstrez poziția :)

  • scamel, marţi, 11.07.2017 08:43

    dyscovery si range rover sunt modele ale aceluiasi brand: land rover. restul lasa loc de interpretari.

  • zic si eu, marţi, 11.07.2017 19:51

    Fratele meu, cand am vazut imaginea din lateral am zis ca-i Ssang Yong:) Iar numarul postat asimetricin partea stanga spate face sa para o masina neterminata sau descentrata. te astepti sa mearga intr-o parte. iar displayul central pare mai degraba o vizeta de usa de puscarie:) Fara prea multe ezitri as spune ca este cel mai urat SUV premium de pe piata!