
Tinuta de drum
Confort, nu sportivitate. Asta a fost deviza după care s-au orientat inginerii britanici când au construit această mașină. Așa cum am mai spus-o în acest test, acest lucru este evident, foarte clar, imediat după ce intri în mașină. De fapt, este cumva evident imediat după ce-o vezi pe dinafară. Pentru că profilul, gabaritul și proporțiile lui Discovery îl recomandă ca pe o mașină de familie care ține cu familia, nu cu pornirile șoferului.
Ce nu vezi pe dinafară este faptul că această mașină este extrem de capabilă în teren accidentat. Mult mai capabilă decât limitele pe care le vor atinge viitorii clienți, care probabil că vor apela la instinctul de conservare pentru a nu risca să-și umfle artificial asigurarea CASCO prin te miri ce zgârieturi sau julituri primite pe drumeaguri prea înguste.
Dacă mergeți pe mâna lui Discovery, mizați pe suspensiile pneumatice adaptive ajustabile electronic. Pentru că vă vor ajuta mai ales iarna și în off-road.
Din nou, dacă mergeți pe mâna lui Discovery, asigurați-vă că nu aveți impresia că sunteți într-un hot hatch, pentru că direcția nu e setată pentru a se ridica la nivel de bisturiu pe virajele abordate cu încredere prin munți. Evident, gabaritul mașinii înseamnă că veți resimți ruliul în viraje, deci încercați să rulați prin munți cu relaxarea de vacanță pe care ți-o dă un concediu perfect în Alpi.
Pe scurt, Discovery se simte ca peștele în apă în două situații: la viteze de croazieră pe autostradă și pe teren accidentat.
1. Una dintre cele mai urate masini din segment. Nu stiu ce a fost in capul lor cand au conceptul stilistic modelul. 2. Sunt curios de fiabilitate, modelul anterior a fost un dezastru dapdv.