Design

4.5

Un lucru pe care Land Rover a vrut să îl sublinieze atunci când a lansat noua generație este că Defender nu și-a uitat originile. Tocmai de aceea, echipa de creație s-a inspirat din vechile modele, a păstrat formele clasice, pătrățoase, masculine, cărora le-a insuflat o doză de modernitate.

Ai faruri LED, semnătură LED pentru rularea diurnă și jante cu dimensiuni cuprinse între 18 și 22 de inch.

Altfel spus, nu te faci de rușine dacă alegi să parchezi noul Defender în fața unui restaurant sau club de fițe. Pentru că, să fim serioși, la fel cum s-a întâmplat și cu Mercedes-Benz Clasa G, sunt mulți care și-l cumpără doar pentru statut.

Paleta de culori exterioare este generoasă. Pentru un plus de siguranță atunci când ieși în off-road, Land Rover poate aplica o protecție din plastic peste vopsea.

  • ds, vineri, 02.05.2025 14:35

    De acei 102.500 iei un Lexus Rx 500 F Sport 2.4 Hybrid și ai încheiat orice discuție.

  • zarnesteanu, vineri, 02.05.2025 18:57

    Greutatea de 2.4t pentru un Land Rover nu e o problema prea mare. Obstacolul imposibil de surmontat pentru ei e ancora fiabilitatii abismale pe care trebuie s-o traga oriunde merg.

  • Elektrikkk, vineri, 02.05.2025 23:47

    Termică nu prea fiabilă.

  • Trilulilu, sâmbătă, 03.05.2025 06:18

    Ai avut în textul ăsta niște comparații de-a dreptul stupide. Alegi varianta de motorizare de 250cp și te plângi că este inferior G-ului de 360cp. Păi de ce nu compari varianta de peste 300?! Apoi consumul. Cu mama naibii este mare când unii cu o beșică de Puma consumă la fel?! Exemplele de la concurență sunt iarăși mai slabe, unul cu 4 cilindri, celălalt cu 100cp mai mult. Una dintre cele mai proaste recenzii făcute unei mașini. Atât de puerilă, fără substanță, dar cu concluzii de parcă a-ți avea-o de-o viață

  • aha, sâmbătă, 03.05.2025 13:42

    Rock star in reteaua de service.

  • parere, luni, 05.05.2025 08:12

    Cat de prost sa fii sa dai banii pe o britanica cu proprietari indieni? Cele mai nefiabile si scumpe la intretinere masini din lumea asta.

  • alex_cu_a_mic, luni, 05.05.2025 09:54

    Cum adica e ridicat consumul pentru hardughia asta?

  • @Elektrikkk, luni, 05.05.2025 12:20

    nu prea? @zarne e mai aproape de adevar: fiabilitate abismala

  • Snow, luni, 05.05.2025 13:34

    Ma indoiesc ca garda la sol standard e de 29 cm. Masina arata mai degraba de 18-20 cm. Si ca ai mai putea adauga 7,5 cm, adica un total de 36,5 cm. Rog redactorul sa clarifice ! De asemenea as vrea sa clarifice si daca are reductor si diferentiale blocante (si daca da, care). La o masina cu pretentii de off-road sunt lucruri importante. Alaturi de o eventuala prezenta a scuturilor metalice sub elemnetele importante ale caroseriei care s-ar cuveni mentionata ...

  • alex_cu_a_mic, marţi, 06.05.2025 08:45

    @Snow Noile generatii sunt mai preocupate de garda la sol a pantalonilor decat a masinillor. E mai important cat de goala e glezna decat cat de capabila e in offroad o masina fie ea si de teren.

  • Ursu13, miercuri, 07.05.2025 00:52

    Daca si asta mai e masina pentru manageri...

  • @alex, miercuri, 07.05.2025 11:09

    si ce e rau in asta? de ce crezi ca generatia ta e mai cu mot fata de cele noi?