Vizibilitate

4.0

Ce vizibilitate ai într-un Lamborghini Huracan Tecnica? Ei bine, acest lucru este relativ.

Adică, în ciuda unghiului înclinat al parbrizului, acesta oferă o vizibilitate destul de bună. În oglinzile laterale vezi cam tot ce te interesează în spate, dar câmpul vizual îți este afectat puțin de aripile spate evazate.

Prin geamul care desparte habitaclul de compartimentul motor, din nou, vezi ce se întâmplă în spatele tău.

Poate cea mai frumoasă parte este că, de fiecare dată când te uiți în oglinda retrovizoare dai, cu ochii de prizele de aer care hrănesc motorul V10 și aripa spate fixă. Este mai mică decât în cazul lui Huracan STO, și nu te încurcă atât de tare. 

Oricum, poți să bifezi o cameră video pentru mersul înapoi, la fel cum avea și mașina testată de noi. Nu oferă cea mai bună calitate a imaginii, dar este de ajuns pentru a te descurca atunci când vrei să parchezi sau să mergi cu spatele. 

 

 

 

  • inexorabil, joi, 24.08.2023 11:28

    Demult n-am mai avut onoarea/plăcerea de a citi un articol atât de reuşit (aproape ireproşabil...) pe AM (iar de regulă eu probez răbdarea de a parcurge cap-coadă ceea ce sesizez de la bun început că merită). Ştiţi butada (emisă de un clasic în viaţă) : iarna nu-i ca vara. Nici…V8 ca V10 (chit că motorul în speţă derivă de la un V8 de A.U. – apropo, tocmai din postura de fan OOOO decretez: singurul V8 al “ingolstadtienilor” de care nu se cade să te îndoieşti este un…”dizăl”, recte 4.2 TDI; toată viaţa îl voi recomanda, feroce chiar, dragă…Mafănikkk). Eh, “sufletul” de Lambo va avea întotdeauna aromă de V12, dar, într-adevăr, acest 5.2 V10 N.A. (deşi – subliniez: opinie pur personală – aş prefera oricând 5.0 V10 TFSI, 100 % concepţia lui A.U., başca exclusivist: doar pentru C6 RS 6) “te bagă în boală”. Totuşi, eu m-aş dedica break-ului de (înaltă) performanţă (de! – de felul meu, sunt net plebeic şi voi avea grijă prioritară ca doar aşa să cobor de pe planetă, între timp şi oprită, şi salvată :D), deşi realizez (în mod obiectiv) că – pe şosea, cel puţin – “ADN”-ul sport al supercarului (oricare!) nu admite comparaţie, implicit nici concurenţă. PS. Viitorul începe cu "V", dar se sfârşeste cu V.

  • Seriff, joi, 24.08.2023 12:11

    Daca nu are stecher tot degeaba.

  • ds, joi, 24.08.2023 13:13

    "sistemul de dezactivare a cilindrilor, pentru un consum redus de combustibil." : ))))) Sistemul ăsta cred că e pus la mișto. Sau cumva să nu aibă propietarul mustrări de conștiință.

  • ds, joi, 24.08.2023 14:01

    * proprietarul ... că de când tot zic că fontul acesta este greu lizibil...

  • Apa plata cu lamaie, miercuri, 13.09.2023 19:39

    Pret model testat 304.000 €! Atââât!!! (Programul "rabla" + împrumut bancar pe "nn" ani )