Kia Stinger

2.0 Benzina Turbo (T-GDI) 245CP 4x2 Aut8 GT Line

Calitate / Pret

5.0

Lucrurile sunt destul de simple la capitolul ăsta, pentru că nu există niciun concurent care să se apropie măcar de Stinger când vine vorba de preț. Kia a păstrat politica imbatabilă din segmentele "de volum" și când vine vorba de fastback-uri sportive, astfel că un Stinger te va costa cu cel puțin 9000 de euro mai puțin decât oricare dintre potențialii săi adversari.

Coupe-ul cu patru uși al celor de la Kia pleacă de la 33.800 de euro cu TVA inclus, versiunea testată de noi (2.0 Turbo GT-Line) fiind disponibilă la 37.800 de euro. În comparație, un Arteon 2.0 TSI R-Line cu DSG - și integrală, e adevărat - costă 46.200 de euro, în timp ce rivalii de la BMW și Audi trec de 47.000 de euro în versiunile de bază.

Pe scurt, Dacă prețul este cel mai important criteriu de selecție pentru tine, Stinger este absolut imbatabil. Ba chiar îți poți permite luxul de acomanda versiunea V6 de 370 CP pe banii la care rivalii își vând motoarele 2.0. 

  • hazard, luni, 22.07.2019 10:54

    Iata un exemplu de masina reusita.

  • someone, luni, 22.07.2019 12:35

    aspectul, tractiunea spate, partea tehnica sant foarte reusite. dar cel mai reusit fapt e ca toate acestea se ascund sub numele de Kia. Niceee

  • dan_grc, luni, 22.07.2019 13:57

    Cel mai important atu cred ca este pretul, la banii astia de abia ajungi la o compacta premium, cu dotari si motorizari mai slabe.

  • zet, luni, 22.07.2019 15:06

    Daca il chema VW Stinger lua 4.7 - 4.8 lejer, asa doar 4.2. Stati linistiti, noi stim care e adevarul, secretul vostru e in siguranta ;)

  • Mifi, luni, 22.07.2019 18:56

    Merita mentionat si peugeot ca un concurent in segment, 1.6 225CP la 36.652 euro

  • Andrei, luni, 22.07.2019 22:30

    O KIA de peste 30000 euro? Cu interiorul acela si finisarile alea? Nu, multumesc.

  • assur, miercuri, 24.07.2019 12:06

    Singurul defect al acestei masini este ca scrie KIA pe ea. Sunt multe firme cu aceeasi problema, cum sa urce spre segmentul premium sau acces-preminum fara sa isi erodeze prea mult cota de piata printr-o astfel de tranzitie si sa fie si acceptata de clienti repozitionarea. Va reusi Kia unde a esuat Volkswagen (esecul lui Phaeton de ex)?