Vizibilitate
Dacă vrem să vorbim despre vizibilitate, trebuie să ținem cont de caracterul dual. Practic, dacă ai toate panourile pe mașină, vizibilitatea va fi puțin deficitară spre zona din spate, mai ales în dreptul montanților posteriori. Aceștia sunt destul de butucănoși, obturând o bună parte din ceea ce ar trebui să vezi de la volan.
Aceasta ar fi, practic, singura critică cu privire la vizibilitatea din cabină, restul problemelor derivând din dimensiunile uriașe ale lui Gladiator. Estimarea distanțelor dintre mașină și obiecte/alte mașini din trafic va fi dificilă pentru începători. Din fericire, la mersul cu spatele vei fi ajutat de o cameră montată pe ușa de la benă, care, deși nu are cea mai bună rezoluție, s-a dovedit a fi mană cerească.
Oglinzile laterale mari sunt esențiale, iar dimensiunile acestora sunt fix la același nivel cu dimensiunile pickup-ului american.
Mare lucru nu e de adaugat fata de ce scrie in articol, acest jeep e de aproape doua ori mai scump decat o toyota, cred ca modelul din poze va fi unicat in romania. In incheiere, am o gluma de facut cu numele modelului, pe langa clasicele titluri de filme gen In Diana Jones, One Night in Paris sau Inspect Her Gadget, era si un film cu numele Glad He Ate Her :-))