
Performante
Așa cum am menționat mai sus, Honda HR-V extrage din acest sistem hibrid 131 de cai putere și un cuplu motor maxim de 253 Nm. Prin urmare, sprintul de la 0 la 100 km/h se face în 10.6 secunde, iar viteza maximă este de 170 km/h.
Comparativ, Toyota Yaris Cross ascunde sub capotă tot un motor de 1.5 benzină, dar sistemul său hibrid dezvoltă 132 de cai putere și un cuplu de 185 Nm. Astfel, modelul japonez atinge 100 km/h în 10.7 secunde, iar viteza maximă este la fel ca la HR-V, adică 170 km/h.
Kia Niro HEV vine cu un motor ceva mai mare, adică 1.6 litri, dar sistemul său dezvoltă o putere mai mică, adică 129 cai putere. Cu un cuplu motor de 134 Nm, Kia Niro atinge 100 km/h în 11.3 secunde, iar viteza maximă este de 160 km/h.
Renault Captur E-Tech vine cu un motor de 1.8 litri, iar sistemul său hibrid dezvoltă și cea mai mare putere din această comparație. Prin urmare, te folosești de 158 cai putere și un cuplu motor maxim de 265 Nm, cu care poți atinge 100 km/h în 8.9 secunde și o viteză maximă de 180 km/h.
- Chiar dacă în fișa tehnică scrie că pot sta 3 adulți în spate, nu cred că la drum lung aceștia ar sta confortabil, deoarece scaunul din mijloc nu este atât de lat. Din fericire, ai o cotieră centrală cu două suporturi de pahare. - Într-adevăr, volumul portbagajului este destul de mic, 304 litri, dar Honda HR-V vine cu o soluție foarte practică și interesantă - Din păcate, din zona posterioară vin cele mai multe probleme, mai ales dacă ai pasageri pe rândul doi de scaune. Asta pentru că tetierele ocupă o parte importantă din câmpul tău vizual, dacă sunt ridicate. Yep, "100% util". Apropo, de cand 4 stele acordate de Euro NCAP in 2022 inseamna o siguranta de 4.5 stele in 2025?