
Interior
Interiorul te duce cu gândul la o mașină cu tentă sportivă (stați să citiți capitolul Design), chiar dacă nu este neapărat cazul. Indiferent de nivelul de echipare, primești un interior bicolor, predominant negru, dar cu multe accente roșii. În zonele superioare ale bordului și ușilor primești material moale, plăcut la atingere.
Desigur, fiind un SUV de segment B cu un preț accesibil, vei avea parte și de plastic dur, neprietenos, în zonele inferioare. Scaunele sunt sport, îmbrăcate în piele artificială și vin cu funcție de încălzire. Totuși, volanul este îmbrăcat în piele naturală și integrează un gel dezinfectant care elimină 99% din germeni.
Antifonarea habitaclului este mai mult decât decentă, cât timp și suprafața de rulare este bună. Pe un asfalt care nu e tocmai ca în palmă o să ai destul de mult zgomot în interior, generat de anvelope. La viteze de autostradă zgomotul de vânt își face simțită prezența.
Ai butoane fizice, destul de mari și ușor de folosit, pentru funcțiile sistemului de climatizare, ceea ce este întotdeauna un lucru bun. Pe bord, în dreptul pasagerului apare inscripționat cuvântul „Battle“, iar pe zona de încărcat telefonul wireless ai desenat un supererou care împinge un telefon. Găsești destule spații de depozitare în interiorul lui Coolray, inclusiv o zonă generoasă sub tunelul central. Tot aici regăsim și suporturi de pahare modulare.
Deși este un SUV de segment B, ai destul loc pe banchetă, lucru surprinzător pentru mine. Cu scaunul șoferului setat pe înălțimea mea de 1.85 metri, am avut spațiu la genunchi. Nici la cap nu am întâmpinat probleme. Primești și o cotieră care include două suporturi de pahare. iar tunelul median nu este foarte înalt. Totuși, la un drum mai lung, nu văd cum ar putea sta aici trei adulți confortabil.
Portbagajul este cu acționare electrică și are un volum de 330 de litri, cu bancheta spate în poziție normală. Comparativ, MG ZS oferă un volum de 443 litri. Skoda Kamiq are un portbagaj de 400 de litri, în timp ce Hyundai Kona se laudă cu cel mai mare volum, adică 466 litri.
Nu mi se pare a fi mașina după care să întorc capul pe stradă. Banală și anostă. Cele patru evacuări din spate te duc cu gândul la cine știe ce monstru de 2-3 litri, ca orice chinezism, este făcută să-ți fure ochii, mai ales roșu ăla la interior e moartea pasiunii.