Vizibilitate

4.5

Așa cum spuneam, stai foarte sus, deci ai o vedere bună prin parbriz de la volanul lui Ranger. Oglinzile laterale sunt printre cele mai mari pe care le-am văzut montate pe o mașină. Sincer, nici nu e nevoie să le reglezi. Din orice poziție ai sta la volan, vei vedea în ele tot ce e nevoie. Primești un sistem de camere cu vedere la 360 de grade. Este un sistem mai avansat decât unul clasic, pentru că ai multe vederi în plus.

De exemplu, ai o vedere mai joasă la camera spate, sau o vedere împărțită pe jumătate, care îți arată părțile laterale. Practic, sunt niște camere dedicate pentru mersul în off-road, foarte utile pentru o mașină atât de mare. Spun asta deoarece în teren accidentat sunt mult mai potrivite modele mici, precum Suzuki Jimny, unde vizibilitatea este mai bună și te poți strecura mai ușor.

  • ds, vineri, 10.10.2025 19:54

    Sincer să fiu, nu mă dau foarte tare pe spate pick-urile, de câțiva ani am tot folosit la muncă, dar de fiecare dată japoneze, ba Mitsubishi, ba Nissan, ba Toyota, fie manuale, fie automate, motoare de 2 l și peste. Eh, asta e altceva, după pick-upurile de la Ford am întors întotdeauna capul. Bordul, materialele, sunt diferite. Altă filosofie, altă calitate, altă croiala. Păcat că ați pus o grămadă de poze nerelevante, foarte multe exterioare și atât de puține din interior. Ar fi fost interesant de văzut și bancheta/locurile spate, de ce nu și bena, detalii din interior. Poate cu altă ocazie. Una peste alta chiar dacă este o mașină de nișă, la prețul asta aș preferă-o oricând in detrimentul multor altora la același preț. O rulotă după ea și... timp să ai.

  • @ds, luni, 13.10.2025 11:32

    eu zic ca nu prea si am sa spun si de ce: la tehnica, robustete si fiabilitate, niciodata masina asta nu se va putea apropia de japoneze precum hilux, d-max, L200, ba nici chiar de un musso. am vazut nenumarate forduri ranger luate cu platforma, inclusiv raptor, ceea ce este rusinos pentru o masina din segmentul asta. in weekendul anterior o masina ardea frumos pe drumul vechi al pitestiului langa leordeni si am stat blocati acolo vreo 15 minute. de la cei stransi gura-casca pe marginea drumului am aflat ca era a cuiva din zona si ii luase foc in mers cu doar putin timp inainte. cand am trecut pe langa locul incidentului unde o stingeau pompierii, am vazut si ce era: un ford ranger. daca imi aduc eu bine aminte, chiar s-a facut recent un recall la ranger (al catelea deja?) exact pentru riscul de incendiu, din cauza unor neconformitati la pompa de combustibil. al punct vulnerabil si binecunoscut la orice ford, care poate fi oricand cauza unui incendiu este partea electrica, iar recalluri pt asta au tot facut, ba la ranger, ba la kuga, ba la f-150 in state. ca are un interior mai de masina si nu de utilitara, poate, dar la clasa pick-up, asa ceva chiar nu conteaza, accentul aici cade pe cu totul altceva, pe rezistenta la abuz si la uzura in timp, nu pe mai stiu eu ce material moale de pe bord. mai bine ford ar face eforturi sa ofere un strop de calitate si fiabilitate la masinile de pasageri din restul gamei, ca acolo stau foarte foarte prost, li se desprind chederele de la usi - de masini noi vorbesc - si iti pica parasolarul in brate daca iei o groapa mai serioasa. de fiabilitate nu cred ca mai are rost sa amintesc, ca ne-am lamurit cu varf si indesat. la clasa asta, hilux ramane regele, iar d-max este, la fel, o masina extrem de competenta. cu astea 2 variante, de ce ar lua cineva altceva net inferior? parerea mea sincera.

  • ds, luni, 13.10.2025 13:24

    @11.32 perfect posibil, cu Ranger încă nu am făcut cunoștință live. Sper ca săptămânile viitoare să văd ce și cum, doar ce am primit două la firmă.