
Tehnologie
Ford Puma Gen-E oferă un instrumentar de bord complet digital, de 12.8 inch, care poate fi configurat ușor și în multe moduri. Astfel, în centrul ecranului, poți schimba informațiile afișate, de la date despre consum până la indicații ale sistemului de navigație, iar acestea sunt foarte ușor de citit.
Calitatea imaginii este foarte bună, iar atunci când te urci în mașină și o pornești, ai o animație foarte drăguță cu o pumă. Aceeași pumă o vezi și ca o proiecție pe lateral, atunci când deschizi ușa.
În centrul planșei de bord avem un sistem multimedia SYNC4 cu un ecran de 12 inch. Operarea sa este ușoară, meniul este simplist, iar grafica este excelentă. Dacă la modelul pre-facelift apăreau anumite întârzieri ale procesorului, am observat că această problemă a dispărut la noile versiuni Puma, inclusiv Gen-E.
În partea de sus, primești un soundbar care traversează bordul, lucru care creează o acustică plăcută în habitaclu. Așa cum menționam mai sus, ai posibilitatea să ai un sistem audio B&O cu 10 difuzoare, dar și diferite culori pentru sistemul de iluminare ambientală.
Scaunele față, volanul și parbrizul au funcție de încălzire. Pe lângă, ai o zonă pentru încărcat telefonul wireless, două porturi de încărare, iar conexiunea Apple CarPlay și Android Auto se face wireless.
Puma Gen E ?!? Chiar este nevoie de curaj pentru a rosti intregul adevar? Eu n-am pentru ce sa șovăi. Sub nicio forma. Este doar o datorie sacra la adresa oricarui potential client care nu poseda acea eruditie auto pentru a identifica facil solutia optima pentru locomotie. Ford Puma Gen Eșec.