
Tinuta de drum
Din momentul în care inginerii Ford și-au dorit să readucă Puma sub forma unui SUV compact, aceștia și-au propus să îl facă cel mai sportiv din segment. Practic, putem spune că au reușit foarte bine să transmită caracterul dinamic al surorii mai mici, Fiesta.
Puma se comportă bine și atunci când alegi o rulare confortabilă. Suspensia este destul de bine antifonată și nu este foarte deranjată de imperfecțiunile din drum.
Ei bine, iată că Ford Puma Gen-E pare că a plusat și mai mult pe acest aspect, pentru că electrica se simte parcă mult mai închegată decât termica. Cel puțin asta am simțit eu. Mișcarea de ruliu este foarte bine ținută sub control, iar masa lui Puma este și ea decentă pentru un model electric, având o masă la gol de 1.563 de kilograme.
Apreciez faptul că direcția pare să aibă o greutate naturală și nu o simți atât de asistată, ceea ce este surprinzător la un model electric. Direcția are o precizie bună și comunică decent cu suprafața de rulare.
Puma Gen E ?!? Chiar este nevoie de curaj pentru a rosti intregul adevar? Eu n-am pentru ce sa șovăi. Sub nicio forma. Este doar o datorie sacra la adresa oricarui potential client care nu poseda acea eruditie auto pentru a identifica facil solutia optima pentru locomotie. Ford Puma Gen Eșec.