Tinuta de drum

4.5

Din momentul în care inginerii Ford și-au dorit să readucă Puma sub forma unui SUV compact, aceștia și-au propus să îl facă cel mai sportiv din segment. Practic, putem spune că au reușit foarte bine să transmită caracterul dinamic al surorii mai mici, Fiesta.

Puma se comportă bine și atunci când alegi o rulare confortabilă. Suspensia este destul de bine antifonată și nu este foarte deranjată de imperfecțiunile din drum.

Ei bine, iată că Ford Puma Gen-E pare că a plusat și mai mult pe acest aspect, pentru că electrica se simte parcă mult mai închegată decât termica. Cel puțin asta am simțit eu. Mișcarea de ruliu este foarte bine ținută sub control, iar masa lui Puma este și ea decentă pentru un model electric, având o masă la gol de 1.563 de kilograme.

Apreciez faptul că direcția pare să aibă o greutate naturală și nu o simți atât de asistată, ceea ce este surprinzător la un model electric. Direcția are o precizie bună și comunică decent cu suprafața de rulare.

  • Jian de la Calafat, luni, 12.05.2025 17:21

    Puma Gen E ?!? Chiar este nevoie de curaj pentru a rosti intregul adevar? Eu n-am pentru ce sa șovăi. Sub nicio forma. Este doar o datorie sacra la adresa oricarui potential client care nu poseda acea eruditie auto pentru a identifica facil solutia optima pentru locomotie. Ford Puma Gen Eșec.

  • Unu, luni, 12.05.2025 17:40

    Facuta pt sosea si autostrada? Serios?

  • Mihai, luni, 12.05.2025 17:42

    Daca e full electric nu e bun ca nu pute si nu se aude prin orasele aglomerate. Avem nevoie de DIZAL-urile economice (mai ales cand stau la semafor). Mai bagati cate un clip cu o liniuta intre un BMW cu 1000 cp si Ferarri ca prinde la Bucuresteni. https://evz.ro/regula-noua-pentru-soferi-se-modifica-viteza-maxima-in-oras.html https://youtu.be/7gNLSpnU0_g?si=cQ0P4jVidq91tfda Noi avem nevoie de BMW-uri pe care sa le parcam unde vrem, sa facem liniute, drifting si sa ne facem auziti si vazuti! :))

  • Bălăceanca, luni, 12.05.2025 19:18

    Jenică, azi vă ducem la balta Glina să vă bălăciți. Nu uita rățuștele.

  • alex_cu_a_mic, marţi, 13.05.2025 09:53

    Cum ati scos voi 16% consum mai ales cu autostrada si permanent in urcare? Prin alte parti consumul de autostrada e firesc pe la 23-24%. KWh evident. Nu ma intelegeti gresit, masina e excelenta pentru ce ofera si mai ales la pretul la care e oferita (sub 30k) si pare ca Ford au doua platforme excelente (electrica Puma, plugin Kuga) dar in testul vostru consumul e neverosimil. Neverosimil pentru conditiile date.

  • Silvian-Irimia, marţi, 13.05.2025 11:12

    @alex_cu_a_mic ajunge acum la dealeri mașina. mergi cu ea într-un test, vezi consumul și după hai înapoi aici

  • @Silvian Irimia, marţi, 13.05.2025 11:46

    Cifrele nu se potrivesc cu propaganda anti-EV. Mulțumesc pentru articol!

  • Andrei, marţi, 13.05.2025 19:13

    Pret bun, masina OK, dar 200km autonomie reala (la 16kwh cu o mica rezerva) nu o califica ca masina unica a unei familii. In oras si pe drumuri scurte, nimic de comentat.

  • Alin, marţi, 13.05.2025 19:29

    baterie mica la ce pret se cere si lipsa pompa de caldura... pt pretul cerut trebuia baterie de 55kwh si pompa de caldura de la pretul de baza si atunci era acceptabil.

  • Cătălin, miercuri, 14.05.2025 00:30

    Am cumpărat luna trecută două reviste auto germane (auto bild SI auto zeitung). In niciuna nu se specifica producția în România, orașul Craiova. Nimic. Încă îl numesc Koelner. Până aici merge cenzura SI dezinformarea? Sa nu afle germanul că o să cumpere o mașină produsa in Romania?

  • Kap, miercuri, 14.05.2025 10:14

    Poate nu tot AfD-ul care zboară se și mănâncă și poate sunt și jurnaliști fritzi care să informeze Zeiss. ”The Ford Cologne Electric Vehicle Centre has an annual production capacity of 250,000 vehicles and currently makes an electric versions of the Explorer SUV and Capri.” https://www.automotivelogistics.media/electric-vehicles/ford-cuts-hours-at-cologne-plant-as-ev-demand-plummets/46381.article ”Volume production of the the Ford Puma Gen-E, E-Tourneo Courier, and E-Transit Courier has officially begun at the joint-venture Ford Otosan Craiova Assembly plant in Romania” https://fordauthority.com/2025/03/ford-puma-gen-e-electric-vans-enter-mass-production/