
Interior
La prima vedere, nu pare că interiorul lui Puma Gen-E este diferit în vreun fel față de versiunea termică, dar sunt câteva detalii schimbate. Spun asta deoarece Puma Gen-E vine cu un interior bicolor, ceva ce nu găsești pe modelele termice.
Din punct de vedere al materialelor, în partea de sus a bordului și a portierelor, avem un material moale de culoare neagră. În partea mediană a ușii și a bordului regăsim o piele ecologică de culoare albă, iar în zonele inferioare vei simți niște materiale destul de neprietenoase.
Noi am avut de-a face cu nivelul de echipare de bază, care vine cu scaune îmbrăcate în material textil. Pe echiparea de top, scaunele au o combinație de material textil și material Neo Suede. Puma Gen-E mai aduce ceva nou în discuție, adică iluminarea ambientală cu nuanțe care pot fi schimbate.
Până la viteze de autostradă pot spune că nu vei auzi zgomote de vânt în această mașină și nici zgomote de rulare. Pentru o mașină din acest segment de piață, consider că Puma stă foarte bine la capitolul izolare fonică.
Chiar dacă este un model compact, iar bateria este așezată între punți, nu vei avea o problemă cu spațiul. Chiar și în spate, la 1.85 metri, am avut spațiu atât la picioare cât și la cap. Mai mult, nu ai un tunel median, deci 3 adulți ar putea sta în spate.
În ceea ce privește spațiile de depozitare, Puma Gen-E face o treabă bună. De exemplu, selectorul transmisiei a fost mutat pe coloana de direcție, iar asta înseamnă că ai mult mai multe spații de depozitare pe consola centrală. Aceasta a fost împărțită în două niveluri, unul superior și unul inferior. Pe lângă, ai și două suporturi de pahare și o cotieră încăpătoare.
De menționat faptul că Puma Gen-E are cel mai mare spațiu de depozitare din gamă. În primul rând, ai un portbagaj cu un volum de 378 de litri. A doua oară, acel MegaBox de 80 de litri (pe care îl găsim pe versiunile termice) s-a transformat într-un GigaBox, care are acum 145 de litri. Mai mult, Puma Gen-E vine și cu un frunk (acel spațiu de depozitare aflat sub capotă) de 43 de litri.
Comparativ, Hyundai Kona oferă 466 de litri de spațiu, în timp ce Opel Mokka are un portbagaj cu un volum de 310 litri.
Puma Gen E ?!? Chiar este nevoie de curaj pentru a rosti intregul adevar? Eu n-am pentru ce sa șovăi. Sub nicio forma. Este doar o datorie sacra la adresa oricarui potential client care nu poseda acea eruditie auto pentru a identifica facil solutia optima pentru locomotie. Ford Puma Gen Eșec.