Interior

4.0

La prima vedere, nu pare că interiorul lui Puma Gen-E este diferit în vreun fel față de versiunea termică, dar sunt câteva detalii schimbate. Spun asta deoarece Puma Gen-E vine cu un interior bicolor, ceva ce nu găsești pe modelele termice.

Din punct de vedere al materialelor, în partea de sus a bordului și a portierelor, avem un material moale de culoare neagră. În partea mediană a ușii și a bordului regăsim o piele ecologică de culoare albă, iar în zonele inferioare vei simți niște materiale destul de neprietenoase. 

Noi am avut de-a face cu nivelul de echipare de bază, care vine cu scaune îmbrăcate în material textil. Pe echiparea de top, scaunele au o combinație de material textil și material Neo Suede. Puma Gen-E mai aduce ceva nou în discuție, adică iluminarea ambientală cu nuanțe care pot fi schimbate.

Până la viteze de autostradă pot spune că nu vei auzi zgomote de vânt în această mașină și nici zgomote de rulare. Pentru o mașină din acest segment de piață, consider că Puma stă foarte bine la capitolul izolare fonică.

Chiar dacă este un model compact, iar bateria este așezată între punți, nu vei avea o problemă cu spațiul. Chiar și în spate, la 1.85 metri, am avut spațiu atât la picioare cât și la cap. Mai mult, nu ai un tunel median, deci 3 adulți ar putea sta în spate.

În ceea ce privește spațiile de depozitare, Puma Gen-E face o treabă bună. De exemplu, selectorul transmisiei a fost mutat pe coloana de direcție, iar asta înseamnă că ai mult mai multe spații de depozitare pe consola centrală. Aceasta a fost împărțită în două niveluri, unul superior și unul inferior. Pe lângă, ai și două suporturi de pahare și o cotieră încăpătoare.

De menționat faptul că Puma Gen-E are cel mai mare spațiu de depozitare din gamă. În primul rând, ai un portbagaj cu un volum de 378 de litri. A doua oară, acel MegaBox de 80 de litri (pe care îl găsim pe versiunile termice) s-a transformat într-un GigaBox, care are acum 145 de litri. Mai mult, Puma Gen-E vine și cu un frunk (acel spațiu de depozitare aflat sub capotă) de 43 de litri.

Comparativ, Hyundai Kona oferă 466 de litri de spațiu, în timp ce Opel Mokka are un portbagaj cu un volum de 310 litri.

  • Jian de la Calafat, luni, 12.05.2025 17:21

    Puma Gen E ?!? Chiar este nevoie de curaj pentru a rosti intregul adevar? Eu n-am pentru ce sa șovăi. Sub nicio forma. Este doar o datorie sacra la adresa oricarui potential client care nu poseda acea eruditie auto pentru a identifica facil solutia optima pentru locomotie. Ford Puma Gen Eșec.

  • Unu, luni, 12.05.2025 17:40

    Facuta pt sosea si autostrada? Serios?

  • Mihai, luni, 12.05.2025 17:42

    Daca e full electric nu e bun ca nu pute si nu se aude prin orasele aglomerate. Avem nevoie de DIZAL-urile economice (mai ales cand stau la semafor). Mai bagati cate un clip cu o liniuta intre un BMW cu 1000 cp si Ferarri ca prinde la Bucuresteni. https://evz.ro/regula-noua-pentru-soferi-se-modifica-viteza-maxima-in-oras.html https://youtu.be/7gNLSpnU0_g?si=cQ0P4jVidq91tfda Noi avem nevoie de BMW-uri pe care sa le parcam unde vrem, sa facem liniute, drifting si sa ne facem auziti si vazuti! :))

  • Bălăceanca, luni, 12.05.2025 19:18

    Jenică, azi vă ducem la balta Glina să vă bălăciți. Nu uita rățuștele.

  • alex_cu_a_mic, marţi, 13.05.2025 09:53

    Cum ati scos voi 16% consum mai ales cu autostrada si permanent in urcare? Prin alte parti consumul de autostrada e firesc pe la 23-24%. KWh evident. Nu ma intelegeti gresit, masina e excelenta pentru ce ofera si mai ales la pretul la care e oferita (sub 30k) si pare ca Ford au doua platforme excelente (electrica Puma, plugin Kuga) dar in testul vostru consumul e neverosimil. Neverosimil pentru conditiile date.

  • Silvian-Irimia, marţi, 13.05.2025 11:12

    @alex_cu_a_mic ajunge acum la dealeri mașina. mergi cu ea într-un test, vezi consumul și după hai înapoi aici

  • @Silvian Irimia, marţi, 13.05.2025 11:46

    Cifrele nu se potrivesc cu propaganda anti-EV. Mulțumesc pentru articol!

  • Andrei, marţi, 13.05.2025 19:13

    Pret bun, masina OK, dar 200km autonomie reala (la 16kwh cu o mica rezerva) nu o califica ca masina unica a unei familii. In oras si pe drumuri scurte, nimic de comentat.