Calitate / Pret
Ford reușește, într-un anume fel, să păstreze și parfumul de accesibilitate pentru Mustang. Versiunea GT are un preț de pornire de 46.500 euro cu TVA inclus. Sunt bani la care alții îți oferă o compactă.
Și parfumul de accesibilitate se păstrează chiar și în versiunea Mach 1, care are un preț de pornire de 61.050 euro.
BMW M4 Coupe are o valoarea de pornire considerabil mai mare. El pleacă de la 86.800 de euro, iar diferența dintre el și Mustang poate înclina ușor balanța în favoarea americanului.
Jaguar F-Type are un preț de bază, pentru versiunea cu motor turbo de 2 litri, de 63.486 euro. Dacă ascunzi un V8 de 5 litri sub capotă, ajungem la un preț de pornire de 92.284 euro. Un plus de aproape 30.000 euro pentru 150 CP.
În ceea cei privește pe cei de la Porsche, socotelile pentru legendarul 911 pornesc de la 113.500 de euro. Deci cumperi două Mustang-uri Mach 1. Mai e nevoie de alte comentarii?
Revenind la Mustang Mach 1, pentru 3.000 euro poți da dovadă de erezie și bifa cutia automată cu 10 trepte. Personal, nu aș face așa ceva niciodată, dar dacă tot vrei, poți rămâne la versiunea GT. Vopseaua îți mai scoate din buzunar între 500 și 850 euro. La noi acasă, scaunele Recaro sunt disponibile pentru 1.800 euro. Și da, le-aș bifa pe lista de opționale.
Mustang Mach 1 rămâne un chilipir în universul coupe-urilor sport și vine la pachet cu infinit de mult șarm.
O masina super, de pasionat, cum rar se mai face, ce ma mira este pretul, mult sub concurenta. Ce nu pricep, de ce AM a trecut la rubrica ''Nu ne-a placut'' : Impozitul ridicat, consumul. 1. Ce vina are masina ca noi traim intr-un stat comunist unde esti taxat in functie de capacitatea motorului? 2. Cat ati vrea sa consume un V8? Totusi vorbim de un 5000 benzina, care oricum s-a forjat la maxim pe circuit, nu s-a mers la consum. Doar nu aveti pretentia sa consume cat un Clio 1.5 Dci.