Ford Mustang Convertible

2.3 Benzina Turbo (Ecoboost) 317CP Man6

Calitate / Pret

5.0

Ford nu încadrează noul Mustang în segmentul premium atunci când vine vorba de preţ. Pentru varianta Cabriolet, lista de prețuri se deschide de la 41.000 de euro cu TVA inclus. Nu găsiți decapotabilă mai puternică în același buget, cu atât mai puțin una cu tracțiune spate și încadrată în această clasă.

Deşi nu a apărut în showroom-uri, noul Mustang are deja peste 40 de clienţi în România

Tocmai de aceea, Ford a vândut deja 58 de unități Mustang în România de la lansarea modelului pe piață, depășind așteptările oficiale de vânzări pentru acest an. Altfel spus, 58 de români au dat cumpărat o mașină de 40.000 de euro fără să urce în ea.

Lista de dotări standard este generoasă și vine cu dotări de la aer condiționat automat, acces și pornire fără cheie, tempomat și praguri iluminate, până la tapițerie din piele, scaune sport, volan și schimbător îmbrăcate în piele. Singurul lucru care nu-i standard la echiparea de 41.000 de euro a lui Mustang este sistemul de navigație și dotările din pachetul premium.

Exemplarul testat de noi avea în plus o vopsea metalizată de 700 de euro și pachetul premium de 2.500 de euro, care conţine jante 19 inch cu design special, scaune ventilate și încălzite, navigație cu Sync 2 și ecran de 8 inch, sistem audio cu 12 difuzoare), ceea ce i-a ridicat prețul final la 44.200 de euro.

Un BMW 435i Cabriolet costă 57.000 de euro, semnificativ mai mult decât modelul american testat de noi. Din punct de vedere economic, Ford Mustang este "afacere" dacă vrei o mașină de acest tip cu specificații generoase.

Mai există și alte opțiuni în segmentul cabrioletelor cu motorizări de peste 200 CP, dar acestea sunt roadstere veritabile, având doar două locuri: Audi TT, BMW Z4, Porsche Boxster și Nissan 370Z Roadster. Cele patru modele sunt, toate, mai scumpe decât Mustang.

E foarte probabil ca persoanele interesate în prezent de cele patru modele să nu-și dorească un Mustang. Însă cei de la Ford spun că e posibil ca un fost client de TT, de Boxster, de Z4 sau de 370Z să-și cumpere un Mustang. La fel cum sunt așteptați și foștii clienți de Focus ST, Golf GTI și alte modele din segmentul compactelor sportive. Spunem asta pentru că reprezentanții mărcii estimează că vor avea clienți atât dintre cei care vor un upgrade de la un Hot Hatch compact, cât și dintre cei care vor un downgrade de la clasa premium.

  • mm, vineri, 11.09.2015 13:47

    Felicitari pentru test, chiar este o masina inedita in romania. In privinta sunetului, din pacate este o consecinta a downsizing-ului,

  • Scorpionul_negru, vineri, 11.09.2015 14:12

    Frumos , bun si accesibil. Isi merita banii ! E una din putinele masini sport accesibile si cu atatea calitati.

  • ioi, vineri, 11.09.2015 14:37

    Sa fie si niste masuratori, nu doar cifre oficiale: (urmariti in coloana de mijloc unde scrie "C/D TEST RESULTS") -pt mustang convertible automatic: http://www.caranddriver.com/reviews/2015-ford-mustang-ecoboost-convertible-test-review -pt mustang coupe manual: http://www.caranddriver.com/reviews/2015-ford-mustang-23l-ecoboost-manual-test-review

  • Pai da..., vineri, 11.09.2015 14:41

    @mm, din pacate, exista norme de zgomot interioare si exterioare pe care un autovehicul trebuie sa le respecte la omologari, care sunt din ce in ce mai exigente... Si daca ai versiunea de 5 litri, tot trebuie sa respecti normele de zgomot!

  • M5, vineri, 11.09.2015 18:05

    O masina superba la un pret destul de bun.

  • Mihai, sâmbătă, 12.09.2015 19:10

    O masina cu un pret foarte bun pentru ce oferta. Mi-as cumpara V8 doar pentru sound. Motorul de 2.3 are mai multa putere decat ai nevoie in traficul din Romania. Acum cateva zile a oprit langa mine la semafor un Mustang galben V8 cu numere de Germania. Are un sunet fabulous. Super tare masina!

  • LR, duminică, 13.09.2015 14:31

    Dacă NHTSA = National Transportation Safety Board, Atunci NTSB = National Highway Traffic Safety Administration. Rezultă: WTF = Walter The FireFighter. q.e.d.

  • ANAF, luni, 14.09.2015 12:15

    @Mihai Intrebarea ai avea bani de benzina pt. un V8 ? Ti l-ai permite ?

  • Mihai, miercuri, 16.09.2015 23:11

    @ANAF Conduc o masina pe benzina cu un consum mediu de 9-10%. Merg putin cu masina personala, cam 20,000 Km pe an. Motoarele mari nu consuma chiar atat de mult. Depinde foarte mult de cum sunt conduse. Daca scoti untul din ele, orice masina consuma mult. Un Mustang V8 nu cred ca are un consum mediu de peste 17%. Asta cu mers in oras, cu mers sportiv, cu mers potolit cu copiii in masina. Ca sa-ti raspund la intrebare mi-as permite un consum de 17%. Ce nu-mi permit este impozitul urias si asigurarile. In plus masinile cu motoare de peste 3,000 cc au o devalorizare uriasa.

  • Adi, sâmbătă, 19.09.2015 10:57

    @Mihai Interesant. Eu sunt invers. Mi-as permite impozitul si asigurarea dar nu ma tin la consum. As merge foarte putin cu ea ....