Design
Ford simte că europenii au avut întotdeauna o slăbiciune pentru simboluri americane: hamburgeri, baseball, New York, jante mari, design pătrățos.
Prin urmare, a decis să profite de această slăbiciune cu un Edge cât se poate de american. Este o pată de culoare în peisajul SUV-urilor europenizate, arcuite și fluidizate pentru a seduce cât mai mult publicul.
Ar putea fi o carte norocoasă dacă viitorii clienți se vor plictisi de modelele deja cunoscute. Și ar putea fi o carte norocoasă dacă îi va atrage și pe cei care își doresc un design diferit de ceea ce am văzut până acum, sătui de atâta uniformizare.
"De ce am lăudat Ford pentru nebunie? Pentru că asta îți trebuie ca să crezi că poți să furi clienții unuia dintre cei mai iubiți în România: Volkswagen Touareg."...............................daca esti iubit nu inseamna ca esti si cel mai bun, si iubirea asta difera de la zona la zona, de la continent la continent, de la mentalitati la mentalitati.....NU este suficient sa ai finisari peste medie, spre premium - ma refer la Touareg, ca sa fii iubit........Pasionatii auto stiu ca ce se pliaza pe Africa, Australia, America de Nord nu se pliaza si pe Europa de vest, sau de est sau China sau America de sud...... Mai e vorba probabil si de efectul ala de turma cand se cumpara anumite modele de masini......