Tehnologie
Așa cum s-a întâmplat și în cazul celorlalte modele (Focus, Mondeo, Kuga), Ford a concentrat toată tehnologia în jurul sistemului multimedia SYNC. Una dintre cele mai complexe comenzi vocale, conectivitate pentru telefoanele mobile și o navigație plină de informații utilă.
Ce ne facem însă cu senzorul tactil, pentru că e nevoie de o apăsare fermă pe ecran și de un timp de așteptare extrem de lung. Sunt situații când totul se mișcă cu încetinitorul și nu ești dispus să aștepți. Drept exemplu: primești un apel pe telefonul mobil conectat la SYNC, fix atunci când ești în marșarier și pe ecran apare camera spate. Cuplezi treapta D în speranța că imaginea va dispărea și în locul ei va fi afișată opțiunea de răspundere la telefon. Inutil. Imaginea camerei de marșarier rămâne acolo.
Pe lângă tehnologie, Edge vine și cu mai multe elemente de confort pentru pasagerii săi. Printre acestea se numără scaunele încălzite și ventilate, volanul încălzit, parbrizul cu degivrare, luminile LED, reglarea electrică a scaunelor și accesul fără cheie. Acesta din urmă ar trebui să fie ceva mai intuitiv.
Am apreciat și mai sus deschiderea portbagajului electric cu ajutorul piciorului, una dintre cele mai responsive pe care le-am testat vreodată.
"De ce am lăudat Ford pentru nebunie? Pentru că asta îți trebuie ca să crezi că poți să furi clienții unuia dintre cei mai iubiți în România: Volkswagen Touareg."...............................daca esti iubit nu inseamna ca esti si cel mai bun, si iubirea asta difera de la zona la zona, de la continent la continent, de la mentalitati la mentalitati.....NU este suficient sa ai finisari peste medie, spre premium - ma refer la Touareg, ca sa fii iubit........Pasionatii auto stiu ca ce se pliaza pe Africa, Australia, America de Nord nu se pliaza si pe Europa de vest, sau de est sau China sau America de sud...... Mai e vorba probabil si de efectul ala de turma cand se cumpara anumite modele de masini......