Tehnologie
Dacă planul interior poartă semnătura celor de la Ford, tehnologia este preluată, aproape în totalitate, de la Volkswagen. Ai un instrumentar de bord, digital, cu ecran de 5 inch, care amintește de modelele brand-ului german, dar și comenzile tactile pentru faruri care, de asemenea, amintesc de Volkswagen.
Este prezentă o zonă de încărcare prin inducție, pentru telefoanele mobile, dar și două port-uri USB-C în față, dacă vrei să încarci mai multe dispozitive deodată.
Piesa de rezistență a habitaclului este, fără îndoială, display-ul central de 14.6 inch. Îl știm de la Explorer. Pe el rulează sistemul multimedia Sync Move, denumire care trădează fix ce face acest ecran. Se mișcă, glisează, 30 de grade în sus și în jos.
El mai ascunde un spațiu de depozitare secret, numit My Private Locker. Cu alte cuvinte, un mini seif unde îți poți lăsa fără probleme, spre exemplu portofelul și actele, pentru că atunci când închizi mașina, ecranul se blochează în poziție și nu poți accesa acest spațiu.
Meniul sistemului multimedia este destul de intuitiv, iar sistemul ca atare se mișcă bine. Dacă pățești ca noi și sistemul de navigație al mașinii îți dă bătăi de cap, poți oricând să îți conectezi telefonul prin Android Auto sau Apple CarPlay. Ambele conexiuni sunt fără fir.
O fi legenda dar e scumpa. Acum depinde daca pretul acela este cel de cumparare sau este un pret de lista din care se mai scade 20-30%.