Interior
Interiorul este zona care a primit cele mai multe modificări odată cu facelift-ul operat de Fiat pe simbolul gamei sale de modele. Nu e neapărat vreo revoluţie, pentru că în mare te simţi la fel la volan lui Cinquecento, dar vorbim de câteva adăugiri care au rolul de a te face să te simţi ca-ntr-o maşină adaptată la era tehnologiei.
În principiu, schimbările vizează apariţia unor display-uri digitale care iau locul vechii planşe de bord, rămasă neatinsă din 2007 încoace. Rezultatul este un 500 mai tehnologizat, cu un ecran de 5 inch care în versiunea superioară de echipare, Lounge, este tactil. Instrumentele de bord păstrează forma retro concentrică împrumutată peste timp de la modelul lansat în 1957, însă acum devin digitale cu ajutorul unei soluţii TFT dezvoltată de partenerii Fiat de la MagnetiMarelli.
Modificările se resimt şi la nivelul volanului, care trece într-o epocă modernă şi găzduieşte acum mai multe butoane de comandă a sistemelor tehnologice.
În rest, Fiat 500 e aceeaşi maşină pe care-o ştim din 2007. Volanul este reglabil doar pe înălţime, scaunul nu se poate regla pe verticală, singura soluţie fiind cea a modificării unghiului şezutului, iar materialele de la interior sunt nemodificate, ceea ce înseamnă că vorbim de plastic dur la nivelul planşei de bord, de scaune care nu-ţi vor relaxa muşchii dacă mergi peste 200 de kilometri şi de un portbagaj făcut fix pentru călătorii de până în 200 de kilometri: 185 de litri, cât să încapă bagajele unui cuplu.
Peste toate, însă, 500 e un soi de reţetă reuşită făcută cu ingredientele pe care le găseşti la un prim sondaj prin bucătărie: în momentul în care intri în maşină, te simţi transportat în timp şi spaţiu în anii în care maşinile însemnau mai multă bucurie şi mai puţin business. Paradoxal, pentru că actualul 500 ţine în spate o întreagă marcă.
3,2,1 si start... Bombardierule te asteptam sa ne iluminezi mintile cu pacaleala asta turbo.