Tinuta de drum
Chiar dacă vorbim despre o mașină care dispune de 360 de cai putere, să nu uităm că originalul DS s-a făcut remarcat pentru confortul său. Pentru cei care nu știu, mașina era folosită de BBC pentru filmările sale în mișcare, pentru că suspensia pneumatică amortiza foarte bine acele neregularități care făceau camera să tremure.
Astăzi, amortizoarele adaptive sunt la fel de inteligente și îți oferă o rulare plăcută, confortabilă, cu o izolare acustică bună. Pe nivelurile de echipare superioare există și o funcție DS Active Scan, care se folosește de camera video montată în parbriz pentru a scana suprafața de rulare și a adapta suspensia. Este o tehnologie pe care o găsim în segmentele superioare, mai exact pe Clasa S și Audi A8. Este încă un as pe care DS îl scoate din mânecă, încercând să-i cucerească pe acei clienți care apreciază o rulare extrem de confortabilă.
Când vă decideți să exploatați cei 360 de cai putere pe un drum virajat, ar fi bine să rețineți că mașina are două tone și că vine la pachet cu un ruliu consistent. De asemenea, nici direcția nu ajută foarte mult, pentru că trebuie să cauți trasa ideală și limita aderenței. O aderență care se păstrează bine, având în vedere că dispunem de un sistem de tracțiune integrală, unul în care axa spate este acționată de un motor electric dedicat.
Nu vă imaginați, însă, că toată puterea a fost inserată fără un pachet de modificări care să ajute tocmai această aderență. DS a pregătit discuri ventilate de 380 mm pe față, cu 4 pistonașe pe etrier, a coborât garda la sol cu 1.5 centimetri și a mărit ecartamentul pe ambele punți.
E de așteptat face-lift-ul care va prelua designul frontal de la DS4, in mod clar superior, precum și sistemul multimedia, heads-up display si altele. Deși masina a fost lansata în Europa acum, ea a fost protestanta înaintea lui DS4.