
Calitate / Pret
În România, Dacia Bigster are un preț de pornire de 23.000 de euro. Modelul nostru, în echiparea de top Extreme și în versiunea cu tracțiune integrală, plus alte câteva dotări opționale, precum culoarea exterioară, pachetul Cold Pack sau hayonul acționat electric, costă 29.800 de euro cu TVA.
Ford Kuga are un preț de plecare de 30.000 de euro, iar dacă vrei versiunea cu tracțiune integrală, scoți din buzunar 30.300 de euro. Nissan Qashqai pleacă de la 29.900 de euro cu TVA. Tiguan pornește de la 35.258 de euro, dar dacă vrei neapărat tracțiune integrală, trebuie să scoți din buzunar cel puțin 47.178 de euro.
-
Jian de la Calafat, vineri, 25.07.2025 12:20
ANPC-ul doarme si la aceasta ora ?!? Smallster se impunea sa se numeasca, Bigster reprezinta o grava insulta la adresa consumatorului. 1)- motoare obscen de minuscule (3 pistoane), dovedite betege daca nu-s mentinute exclusiv in plaja de cuplu maxim, care-i si aceia intr-atat de ingusta incat tre' sa posezi aptitudini de echilibrist. 2)- siguranta activa este o notiune abstracta pentru 2025, recentul moose-test -64km/h patetici- a dovedit ca produsul este un real pericol pentru soferii care n-au absolvit cursurile unei scoli de pilotaj. D-le Irimia, constat ca sanctionati zestrea redusa a stelelor la EuroNCAP. Nu va pun la zid, este optiunea dvs, doar ca tre' sa revenim insa la esenta. Macar cea activa sa se fi regasit la cote mai mult decat rezonabile, dar, ce sa vezi, acolo e chiar jale.... 3)- privarea obsesiva de singura motorizare care-ar scote Dacia nu doar din letargie, ci, vital pentru Dacia, tocmai din anonimat. Evident, este vorba de delicioasele dCi. Cu un viril 2.0 dCi (160- 190 CP) sub capota, parca merita sa poarte titulatura de Bigster, cu un rahitic 1.2 Tce, Smallster este unica optiune, asta doar pentru a nu face o notiune abstracta din deferenta minimala care se impune sa fie oferita consumatorului. ANPC, wake up !!!
-
dan_grc, vineri, 25.07.2025 12:50
Într-adevăr, Bigster reprezintă apogeul gamei, prețul în segment este foarte bun, poate ar merge si-un motor cu 4 cilindri pe viitor, măcar benzină, cu putere ceva mai mare, știu că există în varianta de top, sistem hibrid cu 1.8 aspirat, dar acest motor turbo până în 200 cai ar fi ceva ce Dacia n-a avut niciodată și s-ar potrivi pe o mașină mare .
-
nsrei, vineri, 25.07.2025 13:56
producatorul sa ne explice de ce vinde dacia duster 2025 la moldoveni cu motorul 1.5dci. Auzi apogeul marcii , poate hipogeu. ANPC, sub umbrela noii conduceri trebuie sa se indrepte de indata cu controale asupra firmei dacia care face masinile la limita de jos a sigurantei, si atat de proaste ca nu pot trece in mod satisfacator nici macar testul elanului.
-
nsrei, vineri, 25.07.2025 13:59
in plus dacia trebuie sa explice numai decat cum o masina ca duster dezvoltata pe o platforma simplificata de sub compacta pe numele ei CMFB-LS ( L:S Low specification) poate sa coste 3 zeci de mii de euro. Este ceva ce trebuie investigat cu ajutorul ANCP
-
Exagerari, vineri, 25.07.2025 14:47
Silvian, asa'i că cei 3 pasageri aveau împreună 70 de kg? Iar bagajele lor constau în cate o sticla de apa de 0,5 l? Oricât aș vrea să te cred, realitatea dovedește că exagerezi. Dacă ești singur în mașină, merge, dar când pui în mașină 4 adulți, fiecare cu câte o valiză de 10kg, aproape atingi capacitatea maximă de transport și timpul de reactie a motorului se dublează! Plus turație și consum mare, uzura accelerată. Înțeleg că nu ia 5 stele ncap ca'i lipsesc sisteme sofisticate de asistență, dar o protecție a pasagerilor sub 70% este chiar jenant.
-
dan_grc, vineri, 25.07.2025 15:02
@nsrei Este destul de simplu, Republica Moldova nu este în UE, 1.5 dci este Euro 6, în vreo doi ani intra Euro 7, ar fi devenit si mai scumpă, puteau sa-l ofere până în 2027, poate că merita, poate nu, așa au hotărât.
-
Jian de la Calafat, vineri, 25.07.2025 15:21
@dan_grc 1.5 dCi se muleaza perfect pe Sandero, Logan, posibil Jogger. Un bicilindru de 730 cm3 dCi este ireprosabil pentru Spring. De ce este cantanota Dacia in jumatati de masura pentru modelele SUV? ...Asta daca motorizarea 2.0 dCi poate fi perceputa ca usor burgheza.... E nevoie de o minima luciditate pentru ca raportul performante/gabarit/satisfactii sa se afle la cote acceptabile, Renault detinand un dCi aproape nou, 1.7dCi, lansat la sfarsitul deceniului trecut, in doua versiuni de putere, 120 si 150 CP. Cu un astfel de motor, capabil sa ofere 340 Nm, lucrurile functioneaza intr-o alta liga pentru potentialul posesor, aceia a firescului, a deplinei normalitati, a atat de dezirabilei ireprosabilitati.
-
eu, vineri, 25.07.2025 15:57
deja e obositor sa tot vad dileala asta cu dCI... am avut masina diesel si acum am una hibrida si nu m-as mai intoarce la diesel pentru nimic in lume. Si cam asta e trendul si in toata Europa, se vede ca cele hibrid au tot crescut la vanzari pe cand diesel o ia la vale.
-
Bălăceanca, vineri, 25.07.2025 16:12
Jenică, azi primești doză dublă de siropel, ca să dormi liniștit. Și șervețele să te ștergi de spume la gură.
-
Kap, vineri, 25.07.2025 18:35
Atâtea comentarii și atâta venin împotriva mărcii românești (da, a Renault, că oricum a prezentat mai mult din modele Renault) nu se explică decât prin interese la concurență, că necunoaștere n-are cum, numai dacă citea comentariile noastre aici la articole despre Dacia, orice om normal se informa cât de cât. Vi s-a-nchis gura cu airbagurile, cu dotările dar tot ar trebui să fie aproape moca orice dacie. De ce nu vă vedeți voi liniștiți de modelele concurente aflate la zeci de procente din preț distanță (mii bune de euro) sau de chilipirurile cu care veniți când vă-ntrebăm și noi profanii care ar fi variantele echivalente la preț comparabil? M-am săturat să combat minciuna de Vitan cu ”dacie de 30k” (Duster poate fi luat cu sub 20.000 EUR) și toate cârcotelile la mintea elanului scornite la adresa modelelor Dacia. De ce vă mai pierdeți timpul de semințe cu noi, mari experți în Ssang Yong și SH-uri? PS: ANCP? Ați înființat Asociația Naționaliștilor Cârcotași la Păcănele?
-
Matei_cel_nou, vineri, 25.07.2025 18:49
@kap Ai o bere virtuală de la mine.
-
Matei_cel_nou, vineri, 25.07.2025 18:53
"Un bicilindru de 730 cm3 dCi este ireprosabil pentru Spring" Ninonino :))
-
Al Bundy, vineri, 25.07.2025 22:39
Bun, se pare că e la moda propulsia hibridă (benzină - curent electric)... E ok în oraș dar nimeni nu spune despre uzura prematură a motorului din cauza repetatelor porniri și opriri ale acestuia (motorul termic). De aici rezultă că parametrii optimi de funcționare nu sunt atinși iar în scurt timp apare fenomenul de diluție ulei cu benzină. Asta e valabil la toate mărcile, inclusiv Toyota. Mai departe nu mai scriu, știți cu toții ce se întâmplă când uleiul nu mai lubrifiază corect lagărele, manetoanele, etc... Nu sunt hater, am scris doar despre problemele întâlnite. Ceea ce se economisește cu consumul de carburant, se pierde la reparațiile capitale.
-
Dizăl Rulz Forevăr, vineri, 25.07.2025 23:31
Nu e bună. De banii ăștia îmi aduce vărul limuzină dă pă Germania, TDI cu I-ul roșu, 90000km reali-reali. Nici platforma nu o plătesc că are el un tovarăș.
-
Kap, sâmbătă, 26.07.2025 12:03
Mulțumesc, Matei, o s-o beau în viața reală ca să mă calmez când mai citesc exagerări pe-aici. Dau și eu una la fel dar fără alcool, să poată fi folosită în loc de cafeaua din timpul încărcării bateriei. Poate un pic de hamei în loc de cofeină mai stinge contrele neconstructive.
-
Jian de la Calafat, sâmbătă, 26.07.2025 12:25
Este mai mult decat evident, am de-a face cu destui diletanti a caror unic scop -voluntar sau involuntar- este sabotarea Dacia. Tocmai de aceea, este de datoria mea sa va cautionez si, deopotriva, sa va demonstrez cu date certe ca Dacia a luat (si) cu Bigster decizii cat se poate de eronate. Asadar, dupa cum probabil habar n-aveti, in toamna urmeaza sa apara un facelift amplu pentru Sandero Mk3, primenire estetica fiind sustinuta de o metamorfoza a motorizarilor care sa indeparteze Sandero Mk3 de ridicol in segmentul B. Motor turbo de 1.2 litri, 3 cilindri, TCe, disponibil în versiuni de 140 și 155 CP, atât în variantă pe benzină, cât și în versiune cu GPL. Este in discutie si accesul pentru Sandero la 1.8 Hybrid. Iata, o citadina primeste aceleasi motorizari -dpdv al CP- precum nava amiral, Bigster. Va las pe voi sa identificati pe unde-i anomalia, la Sandero facelift sau la actualul Bigster. P.S. Nu va grabiti cu raspunsul, este numai in detrimentul vostru sa reconfirmati incapacitatea de a progresa.
-
Paul222, sâmbătă, 26.07.2025 12:37
Pentru Moldova bine că se poate Duster 2025 cu reușitul motor economic și puternic dCi dar pentru România, nu nu, noi salvam planeta cu motoare lesinate in 3 pistoane! Rusine Dacia, rușine guvernanților români care fac jocurile psihopaților de la Bruxelles!
-
Bălăceanca, sâmbătă, 26.07.2025 13:29
Anomalia Gavrilă? E pe etajul 2, aripa hitleriști.
-
Andrei, sâmbătă, 26.07.2025 16:04
Cei care tot latră împotriva Dacia sunt cei care încearcă să își justifice achiziționarea unui cazan obosit în locul unei mașini noi cu garanție.
-
ds, sâmbătă, 26.07.2025 16:51
@ al bundy Sunt lagăre cu acoperiri speciale care asigura un număr dublu, chiar triplu de porniri față de cele clasice pentru că se consideră că la pornire nu există presiune de ulei pentru ungere, demaroarele au o construcție mai robustă sau sunt dezvoltate sisteme hibride demaror-alternator. Există producători care au mers mai departe și la pornire aprind combustibilul dintr-un cilindru aflat în poziția potrivită lucru care duce la o pornire rapidă și ușurează muncă demarorului cât și încărcarea electrică.
-
Jon, sâmbătă, 26.07.2025 17:33
Mare bătaie de joc sa ceri 30.000 de euro și sa nu vopsești compartimentul motor de ca ..... Dacia un ris de masina cu un preț enorm
-
Marin, sâmbătă, 26.07.2025 18:12
Mult plastic motor de drujba vopsea putina și un preț exagerat pentru ce oferă
-
@jon @marin, sâmbătă, 26.07.2025 18:30
unu nu-si ia pentru ca nu e vopsita la motor, altu' ca are motor de drujba. jon, nu-i asa ca nu prea ai avut de-a face cu masini noi ci doar cu gioarse de la samsar? Nu de alta, dar ai fi aflat ca sunt masini mult mai scumpe decat Bigster care nu au compartimentul motor vopsit. Nea marine, vezi ca sunt si cu motorizare de 1.8. Si mai vezi ca motorul ala, de drujba, cum va place voua "meseriasilor" sa ziceti, are mai multi cp decat vw tdi, cu i rosu.
-
Nu bate nu trăncăne, duminică, 27.07.2025 12:21
Au ieșit gunoierii la comentat :))
-
Jon, duminică, 27.07.2025 13:07
Pt noi romanii ,saraci dacia face masini sărace și scumpe pentru bogați din alte tari masini ieftine și mai bine dotate
-
SJTEO, luni, 28.07.2025 09:21
O masina scumpa , umpluta de plastice de proasta calitate , siguranta de 3 stele . Fara suparare dar cat de patriot ai fi nu poti sa te faci ca nu vezi lucrurile astea . MG ofera suv similar la acelas pret, 5 stele la siguranta , 7 ani garantie , materiale net superioare calitative plus asamblare peste ce ofera Dacia . Nu mai este Dacia miezul la masini ieftine, are concurenta serioasa . Chinezii provoca insomnii managerilor producatorilor auto de top din Europa si nu numai .
-
xxx, luni, 28.07.2025 12:08
Am condus mild-hibrid 600km Kulata- Zakyntos, autostrada, 4 persoane cu bagaje pentru 10 zile de concediu. Masina se comporta absolut decent si este ceva de urcat la viteze mari. Nu ma incanta, noul design, scaunele raman incontinuare obositoare la drum lung (ceva mai bine totusi), nu ma frec de bord sa am nevoie de plastice moi, este mai silentioasa (dupa mine se mai poate imbunatatii). Consum mediu 7,8, am rulat , cat s-a putut in limita bunului simt, pe o caldura de aproape 40̊ C
-
tinoS, luni, 28.07.2025 12:56
E clar ca Dacia a evoluat enorm in toti acesti ani.Dar sa folosesti un motor in trei cilindri pe un Suv cu saboti pe spate ,cu plastice dure pe usi si pe bord , forme patratoase ,oribile as spune nu e ceva ce -mi place in nici un caz
-
SJTEO, luni, 28.07.2025 13:23
Nu te freci de bord dar iti sprijini mana pe portiera ? Multe minusuri pentru peste 30 de mii de euro !
-
xxx, luni, 28.07.2025 14:05
aveti voi o sensibilitate la lucruri inutile, nu asta ar fi "marea" problema!
-
Kap, luni, 28.07.2025 14:14
Păi sunt ”sensibiloși” fix la ce zic ei că n-are Dacia, altfel și-ar lua toți mașini noi. Iar cei ce-și permit și vor mai mult nu cârâie la Dacia nonstop. Plasticele sunt tari și rezistente la interior ca să poată fi vândut și Bigster Esențial cu 23.000 euro și Bigster Expression hibrid cu 27.900 euro. Am eu o bănuială, clienții Dacia apreciază fiabilitatea, robustețea, practicitatea și exploatarea ieftină și facilă. Cine vrea să se arunce la poleiala dotărilor extravagante și să testeze rețeaua service a chinezăriilor în caz de reparații, n-are decât. Iar cine vrea să se frece de bord și portiere prin spatele unei benzinării la care pune de 50 de lei, are variante SH full-piele cu iz de dos nemțesc, inclus gratis. Oferta rabla din Vitan e singura încă valabilă!
O mașină extrem de reușită, deja se vinde peste toate așteptările. Designul, proporțiile, prețul. Poate la siguranță se putea mai bine dar sigur ar fi crescut prețul.