Tinuta de drum
Platforma pe care este bazat SpaceTourer este una creată pentru a oferi un mix bun între practicalitate și confort. Asta vine cu ceva compromisuri. Rețeta este destul de rafinată, însă mai există momente de slăbiciune. Spre exemplu, suspensia trădează unele zgomote și nu filtrează foarte bine limitatoarele de viteză, de cele mai multe ori puntea spate trimițând sunete suspecte în habitaclu.
Amortizoarele au o compresie bună și par a fi capabile să absoarbă rularea pe o suprafață cu gropi sau denivelări. Despre o rulare sportivă nu poate fi vorba, pentru că mașina se înclină destul de mult, iar direcția este departe de a fi precisă, în stilul clasic francez.
Asistarea electrică a acesteia ajută însă fix acolo unde este nevoie: la manevrabilitatea în spații strânse, iar manevrele se pot face foarte ușor. În acest sens, este de lăudat ușurința cu care se poate manevra Caselani Type HG, deși mi-ar fi plăcut un diametru de bracaj mai mic.
Pedala de frână mi s-a părut și ea un pic prea sensibilă, dar cel mai probabil aceasta a fost setată astfel pentru a anticipa nevoia de frânare a mașinii în momentul în care este încărcată complet.
La viteze mari, antifonarea își arată și ea limitele, dar, spre surprinderea mea, noul design exterior nu aduce zgomote ciudate la interior. Cea mai mare „gălăgie” a provenit din zona oglinzilor și de sub caroserie, de la pasajele roților.
Nu mi se pare deloc scump, un Diesel de 140CP pe o platforma de utilitara/transport >5 pasageri in conditii lejere si bagaje Poate interiorul anost si complet nepotrivit cu exteriorul sa fie un punct slab, dar in rest isi merita fiecare banut.