
Tinuta de drum
După ce te obișnuiești cu poziția ridicată la volan și cu unghiul coloanei de direcție, te poți concentra pe modul în care se conduce noul BYD Sealion 7.
Așa cum spuneam, traseul de test drive nu a fost foarte edificator. Dar, la o primă vedere, direcția este destul de asistată și nu foarte precisă, iar suspensia este rigidă. Am avut, totuși, o mașină echipată cu jante de 19 inch, deci au și ele un cuvânt de spus aici.
Că tot veni vorba despre suspensie, pe față chinezii au montat o suspensie cu braț triunghiular dublu (double wishbone), iar pe spate a fost instalată o suspensie de tip multi-link pentru un plus de confort. Chiar și așa, dacă ocupi locurile din spate, iar suprafața de rulare este mai denivelată, te vei resimți puțin.
Ca o concluzie, chinezii ar putea să ia câteva lecții de la omologii lor europeni în ceea ce privește comportamentul dinamic al mașinii.
Wow, deci masina asta are 3.5 stele la capitolul Design si trece neobservata, pe cand Skoda Kodiaq are 4.0 stele la capitolul Design si este interesanta. Ca sa nu mai spun de noul BMW X3: 4.5 stele la capitolul Design si, din nou, considerat a fi interesant. La fel, se dau preturile din Marea Britanie, iar comparatia se face cu preturile din Romania, nu cu cele din Marea Britanie, acolo unde cea mai ieftina Tesla Model Y costa 44.990 de lire sterline. Asa ceva? Doamne fereste!