Interior

4.0

În timp ce interiorul lui Hyundai Inster este mult mai atractiv, din punct de vedere vizual, și are mai multă personalitate decât cel al lui Dolphin Surf, consider că cei de la BYD au făcut o treabă mai mult decât decentă când vine vorba de materiale.

Prin urmare, interiorul oferă un mix interesant de materiale diferite. Scaunele, care au un contur sport, sunt îmbrăcate în piele ecologică, material utilizat atât pe consola centrală, cât și pe secțiuni ale panourilor ușilor. Aceste elemente adaugă un aer de eleganță, ceva ieșit din comun pentru mașini compacte de oraș. Amintim, totuși, că în zona superioară și inferioară a bordului și a ușilor regăsim un plastic tare, dar este ceva obișnuit pentru acest segment de piață.

Pe tunelul median regăsim două suporturi de pahare și o zonă pentru încărcat telefonul wireless. Din păcate, nu avem un spațiu de depozitare în cotieră. Totuși, torpedoul și buzunarele portierelor sunt destul de încăpătoare. Selectorul transmisiei este poziționat în zona centrală a bordului, lucru care ajută când vine vorba de ergonomie.

În timpul mersului, doar un ușor sunet de la motorul electric este detectabil la viteze mici, iar Dolphin Surf se dovedește a fi extrem de silențios în traficul urban. Chiar și în cazul unei accelerații puternice, motorul rămâne liniștit, singurul zgomot perceptibil în cabină fiind vântul atunci când crești viteza de deplasare.

Am rămas plăcut surprins de faptul că în spate, la 1.85 metri, am avut loc mai mult decât decent la picioare. Într-adevăr, la cap nu mai aveam spațiu, dar o persoană cu o înălțime medie nu are această problemă.

Și aici mai ai spații de depozitare în scaune și uși, dar din păcate nu ai o cotieră. Totodată, trei adulți nu vor putea sta în spate, deoarece Dolphin Surf vine cu două locuri individuale.

Portbagajul vine doar cu acționare manuală, iar volumul acestuia este de 308 litri. Din păcate, Dolphin Surf nu oferă în plus și un frunk. Dacia Spring are și el tot un portbagaj de 308 litri.

Citroen e-C3 oferă cel mai mare volum din gamă, adică 310 litri. La polul opus se află Leapmotor T03, al cărui portbagaj are un spațiu de încărcare de 210 litri. Hyundai Inster oferă un portbagaj cu un volum de 280 de litri.

  • dan_grc, joi, 12.06.2025 21:14

    Eram convins că marele avantaj incontestabil este prețul, după scăderea subvenției, puțin peste 18.5k euro este de necontestat, doar că eu l-as contesta puțin mai mult, cum sa coste 26k euro prețul curat, fără subvenție ? De unde ies aceste sume de la producătorii chinezi super ieftini ? Cu programul Rabla, un Sandero Stepway pe benzină pleacă de la 12.790 euro cu TVA, până la 18.000 intra opționale la greu . Acum m-am uitat pe OLX, dupa epave și cazane normal, vă dau eu preț imbatabil, există un superb Tico verde, cu 65k km, sub 2000 euro, cu aer condiționat, arată super bine, or fi trucate pozele poate, la ergonomie și ținută de drum pun pariu ca este peste această încercare numită mașină, am mers cu Tico acum vreo 25 de ani și m-a surprins spațiul și manevrabilitatea . Amenințare directă, auzi :).

  • ds, vineri, 13.06.2025 08:58

    Adică v-a plăcut prețul și raportul preț/calitate? Ferească Sfântul! Ce gusturi ciudate aveți. Păi cum să-ți, mă nene, placă prețul la așa ceva? Țipă prin toți porii a chinezism ieftin, ca treningurile alea "adibas". Într-o lume normală așa ceva nu ar trebui să depășească 6000 de euro. La 20-25.000 ai ț variante, inclusiv pe gpl, și te doare la bască. P.S. Numai mie mi se pare că din scrisul ăla, "DOLPHIN" din poza 18, "HIN" e pus strâmb?

  • Louis de Funes, vineri, 13.06.2025 11:42

    @ds De parca, intr-o lume normala, un Golf 8 1.0 TSI merita 40k sau o Dacia 30k ;-)))

  • @dan_grc, vineri, 13.06.2025 12:01

    Băi băiatule, prețul pleacă de la 11.590 cu Rabla, deci sub Sandero Stepway. Și fără Rabla e mai ieftina decât Sandero. Ești și tu analfabet functional??

  • Matei_cel_nou, vineri, 13.06.2025 12:08

    Tot azi și apărut recenzii și în presa britanica: https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/byd/dolphin-surf-hatchback/ The Dolphin Surf isn’t quite as roomy or zippy as an Inster, but it feels much more of a quality product than rivals from Dacia and Leapmotor and – dare we say it – Fiat. Crucially, though, it ticks many boxes: assured handling, perfectly decent performance, good range and good space. BYD’s best car? Quite possibly. https://www.autocar.co.uk/car-review/byd/dolphin-surf "Excellent as an urban runaround and more mature-feeling than its rivals. Strong value for money.".

  • dan_grc, vineri, 13.06.2025 12:53

    Încă mai fac greșeala să-ți răspund, Sandero în ce clasă este ? Există o diferență mare de spațiu, puse una lângă alta par două clase la dimensiuni, nu una, continuă să rămâi umed la așa zisa ieftineala chinezească .

  • Matei_cel_nou, vineri, 13.06.2025 13:26

    Mai bine făceai greșeala să verifici dimensiunile. Sandero are 10cm in plus, care e o diferență mare dacă măsori... castraveți, dacă tot o dai în vulgarități. 2 clase sunt doar în visele tale umede.

  • Matei_cel_nou, vineri, 13.06.2025 13:30

    Plus că asta e electrică și încă mai e o diferență de preț intre un EV și un 1.0l 90CP.

  • Lex, vineri, 13.06.2025 13:34

    Vă rog corectați informațiile din articol referitoare la accelerația de la 0 la 100 km/h pentru Hyundai Inster, conform site-ului si informatiilor oficiale Hyundai, Inster accelerează de la 0 la 100 km/h în 10,6 secunde.

  • @dan_grc, vineri, 13.06.2025 13:53

    A, ai trecut repejor de la "e mai scumpă ca Sandero" la "Sandero o are mai mare". Rămâne cum am stabilit: analfabet funcțional.

  • deputy, vineri, 13.06.2025 13:55

    arata din lateral ca un i10 fluorescent. numele dolphin nu se potriveste din pacate cu petarda din imagini...

  • @@dan_grc, vineri, 13.06.2025 14:07

    Dacă o cumpără de pe OLX 90000km reali-reali e cu două-trei clase peste BYD. Plus că nici nu bate, nici nu trăncăne.

  • dan_grc, vineri, 13.06.2025 14:17

    Dacă nu se bagă și Matei, trompeta " corectitudinii " , nu se poate, cum altfel să nu ridicăm în slăvi o caricatură de mașină, ce are preț fără pomana de la stat, cât un Duster dotat decent .

  • Kap, vineri, 13.06.2025 14:26

    Stepway e puțin mai mult, dar cine alege Sandero Expression ECO-G are preț de listă 12.650 euro, 10.650 cu rabla. Și primește o mașină mai aerodinamică, mai stabilă și spațioasă (+13 cm lățime, +10 lungime, +20l portbagaj), pentru care are asistența cea mai disponibilă în țară. Și cu care poate ajunge la Viena fără să alimenteze în timp ce ”deșteptul” cu BYD Surf strânge din fund să ajungă la Constanța cu 70km/h. Mai degrabă l-aș numi analfabet funcțional pe cel ce compară o mașină fiabilă și economică din clasa subcompactă cu un supermini electric limitat drastic de nevoia de reîncărcare. Sau l-aș bănui că e troll. Cu motive.

  • Matei_cel_nou, vineri, 13.06.2025 14:29

    Nimeni nu-i perfect dar cred că e preferabil să fiu trompeta corectitudinii decât o caricatură intelectuală care nu e în stare sa extragă date simple dintr-un text "elevat" și, mai degradant, atacă în stânga și în dreapta în loc să spună "am greșit". Și apropo, compari mere cu pere, că atât te duce capul: și Duster se poate lua cu "pomană" de la stat. Hai că te las să te simți superior. Weekend plăcut.

  • Matei_cel_nou, vineri, 13.06.2025 14:33

    @kap Nu știu de unde pleci, în calculele tale. Presupunând ca din București te anunț că faci 12h pana la Viena. Cel care își pune problema sa conducă 12h fără pauze nu e analfabet funcțional, dar dobitoc și viitoare statistică rutieră sigur e. Succes!

  • Seriff, vineri, 13.06.2025 14:41

    12h e un fleac. 2 bidoane de 1.5l și o cutie de imodium, pac-pac. Cum sa te oprești? Time is money, baby. Dintr-un weekend o zi în treagă te relaxezi la volan.

  • Kap, vineri, 13.06.2025 14:45

    Dan, corectidudine cu ochelari de cal, mai degrabă concurează cu succes la trompeta EVoluaților, a propos de cum se văd în oglindă snobii ăștia care se vor superiori pentru că au electro...casnică. I s-a distrus comparația și atacă la persoană.....hop și ”alter ego” anonim, să-și dea dreptate. Patologic, demn de ceva electroșocuri.

  • @kap de gumă, vineri, 13.06.2025 14:56

    Să ne povestești ce mișto e să fii sclavul mașinii pana la Viena. Noi te salutam din avion. Cu drag, Un snob alter ego

  • Andrei, sâmbătă, 14.06.2025 21:14

    Mai era unul pe aici care se lăuda cum merge el în concediu cu mașina până în Italia :)) Adică vreo 18h dus, 36h dus-intors. Spre deosebire de fraierii cu electrice care ar face 3 zile, sau pe acolo. Zicea el. Doar ca "fraierii" iau avionul și închiriază mașină acolo. Până ajung deștepții, fraierii au terminat de vizitat pentru prima zi, restaurant, piscina, prosecco. Și au o zi în plus la final. Și ajung acasă odihniți și relaxați, nu ca deștepții după 18h de ținut volanul cu ochii beliți la drum. Unii nu își pot depăși condiția.

  • @Andrei, duminică, 15.06.2025 12:45

    Ce să faci, nu toți locuiesc lângă aeroport ca tine, la câteva sute de km, este mult mai comod sa te inghesuiesti într-un transfer tip maxi taxi, câteva ore, cu familia și copiii, nu ? Cu mașina nu trebuie sa mergi 17 ore fără oprire, există cazări de o noapte peste tot, mai există destui la care încă nu a dispărut ideea de mașină personală și plăcerea călătoriilor, că dacă vrei sa calculezi și câteva ore, o zi, nu-ți trebuie mașina deloc, există alternative de transport, dar în acest caz nu prea ai treabă cu fenomenul auto și ai greșit site-ul.

  • Andrei, duminică, 15.06.2025 18:49

    Mda, am doi copii și mergem în vacante regulat. Dacă tu îți chinui copiii în mașină din România în Italia ar trebui sa fii decăzut din drepturi. Și asta e variata optimista. Variata pesimista e că te urăsc copiii. P.S. Nu locuiesc lângă aeroport. Conduc pana acolo sau pana la o stație de tren. Tot ajung în Italia, sau oriunde în Europa cu multe ore înainte sa ajungi tu. PS2 Interesant ca nu puteți merge cu electrica în Italia deși, cică, exista și cazări pe drum. Dar na, n-ai cu cine, greu când ai idei puține și alea fixe, și sa nu te contrazici singur pe deasupra. PS3 Ai început tratamentul pentru inima? Dacă nu, îl vei începe. E unul din efectele statului în scaun pentru multe ore.

  • Matei_cel_nou, duminică, 15.06.2025 19:49

    Sunt multi dintr-astia. De obicei sfârșesc într-un copac sau pe contrasens, prin Ungaria, când se întorc din "concediu" și îi ajunge oboseala. Pardon, plăcerea călătoriilor.