Tinuta de drum
Varianta hibridă plug-in a lui X5 este mai grea decât modelul normal, deci nu se bucură de aceleași caracteristici în materie de manevrabilitate. Sigur, este o mașină confortabilă și silențioasă, dar este greu să o consideri agilă la cele 2.3 tone în varianta gata de drum. Ai o senzație plăcută de siguranță și stabilitate atunci când o conduci, chiar și la viteze mari, dar nu este la același nivel cu ceea ce oferă Porsche Cayenne în materie de stabilitate atunci când abordezi cu entuziasm o succesiune de viraje.
Direcția lui X5 s-a schimbat odată cu cea de-a treia generație, devenind mult mai ușor de manevrat la viteze mici, însă ușor artificială atunci când ne gândim la aspectul sportiv. Oricum, nu cauți unde trebuie dacă vrei sportivitate dintr-un SUV hibrid plug-in.
10% in Bucuresti mi se pare extraordinar pentru o astfel de masina. Un Logan 1.4 consuma tot atat. Deci, se pare ca diesel nu mai merita nici pe SUV-uri.