Siguranta
Suntem în 2016 şi vorbim despre un SUV de aproape 100.000 de euro. Nu se aşteaptă nimeni ca X5 să fie clasificat cu mai puţin de 5 stele EuroNCAP. Ca idee, numărul de sisteme de siguranţă activă şi pasivă şi a celor de asistenţă trece de 20. Nici nu se putea altfel în acest segment, unde pretențiile sunt extrem de ridicate.
Lista de jucării pentru şofer, disponibile opţional (desigur) include un asistent la conducerea pe autostradă (tempomatul activ cu Stop&Go, capabil să oprească atunci când vede o maşină oprită în faţă şi să plece odată cu aceasta) şi alte artificii de acest gen.
Ştiu, îţi spui că n-ai nevoie, dar atunci când le vei experimenta o să te întrebi cum s-a putut conduce fără ele! Pe deasupra, în caz de accident, maşina sună singură la urgenţă.
Haha, 3.5 pe hartie si 11 litri in realitate!