BMW X5

Hibrid Plug-In (40e) 313CP 4x4 Aut8

Siguranta

5.0

Suntem în 2016 şi vorbim despre un SUV de aproape 100.000 de euro. Nu se aşteaptă nimeni ca X5 să fie clasificat cu mai puţin de 5 stele EuroNCAP. Ca idee, numărul de sisteme de siguranţă activă şi pasivă şi a celor de asistenţă trece de 20. Nici nu se putea altfel în acest segment, unde pretențiile sunt extrem de ridicate.

Lista de jucării pentru şofer, disponibile opţional (desigur) include un asistent la conducerea pe autostradă (tempomatul activ cu Stop&Go, capabil să oprească atunci când vede o maşină oprită în faţă şi să plece odată cu aceasta) şi alte artificii de acest gen.

Ştiu, îţi spui că n-ai nevoie, dar atunci când le vei experimenta o să te întrebi cum s-a putut conduce fără ele! Pe deasupra, în caz de accident, maşina sună singură la urgenţă.

  • Sam93, marţi, 03.05.2016 14:32

    Haha, 3.5 pe hartie si 11 litri in realitate!

  • DanG, marţi, 03.05.2016 16:52

    @Sam93 11 in afara :-) Le-a fost rusine sa scrie cat consuma in oras.

  • Octavian, miercuri, 04.05.2016 09:59

    Este vorba doar de imagine si nimic altceva. In ziua de azi daca nu ai in gama modele electrice si hybride te excluzi din lista producatorilor importanti. Mai departe cifrele conteaza mai putin.

  • rotila, joi, 05.05.2016 10:32

    sigur ca da. cine nu are o astfel de masina nu face parte din elita societatii si este dispretuit dorobanti .

  • hazard, joi, 05.05.2016 12:36

    Consumul e de bun simt, zic si eu. Am o motocicleta care consuma 10l/100km in oras :))