BMW X1 facelift

BMW X1 xDrive25i 231 CP Aut8 4x4 M Sport

Tinuta de drum

4.5

Chiar dacă e primul SUV construit pe o platformă concentrată pe o configurație cu roți motrice față, o noutate pentru BMW, BMW X1 facelift este un SUV care a fost crescut într-o familie cu ADN orientat către sportivitate. Iar modelul compact reușește să se achite cu brio de provocările lansate de cel aflat la volan.

Versiunea testată a fost echipată cu suspensia M Sport (gardă la sol mai mică cu 10 mm) cu amortizoare adaptive. Chiar și în modul Comfort, X1 facelift a reușit ca în câteva rânduri să îmi scuture mușchii relaxați. Totuși, pun aceste mici zdruncinături și pe seama jantelor de 19 inch echipate cu anvelope 225/45R19. În plus, pe anumite denivelări scurte suspensia nu a dat dovadă de rafinamentul pe care îl așteptam.

Dar aceste mici neajunsuri sunt răsplătite în modul Sport, atunci când ești hotărât să ataci virajele cât mai rapid. Ruliul este unul redus, iar sistemul de tracțiune integrală xDrive promite să te scoată din situațiile mai puțin plăcute.

Precizia direcției este una de vârf, iar feedback-ul oferit se ridică la un nivel bun chiar și în modul confort. Diferențele dintre modul Sport și cel Comfort sunt notabile, motiv pentru care amortizoarele adaptive ar trebui să fie pe lista celor vor să comande un X1 facellift.

  • Andrei, marţi, 08.10.2019 17:18

    L-am condus, destul de mult. Nu merita, nu este un BMW adevarat. Nu se conduce ca unul (este o tractiune fata in conditii normale), suspensia standard este foarte rigida, incomptibila cu segmentul premium, iar cea sport este ridicol de rigida. Directia nu se ridica la nivelul uneia cu tractiune spate.Masina este destul de grea si se simte in inertie si acceleratie. Sunetul produs de motor este dezamagitor, iar bordul e deja invechit. Altfel e spatios pentru ca are motor transversal si se poate configura foarte bine. Prefer oricand un Tiguan.