BMW Seria 8

4.4 Benzina Biturbo (M850i) 530CP 4x4 Aut8

Siguranta

5.0

Noua generație BMW Seria 8 Coupe nu a trecut prin testele de siguranță organizate de Euro NCAP. Dar este destul de ușor de dedus că armata de sisteme de siguranță pregătită de nemți cu siguranță s-ar descurca excelent.

Standard, M850i xDrive este echipat cu pachetul Driving Assistant. Acesta include următoarele sisteme: avertizare de coliziune frontală, avertizare și funcție de frânare în caz de urgență cu posibilitatea detectării pietonilor, sistem de identificare a limitelor de viteză, avertizare la părăsirea benzii de circulație, avertizare de trafic în partea din spate, avertizare de coliziune în partea din spate și avertizare la schimbarea benzii de circulație. Tot aici amintim și de versiunea de bază a asistentului la parcare.

Pe lista de dotări opționale, BMW trece următoarele: Cruise control adaptiv cu funcție stop&go, Steering Control Assistant, Lane Control Assistant, BMW Night Vision, Priority Warning și Wrong-way Warning. Versiunile avansate ale asistentului la parcare includ și funcția Reversing Assistant care poate controla mașina cu spate pe o distanță de pânăla 80 de metri pe aceeași traiectorie pe care a fost condusă înainte.

  • Corocsenie Adrian, marţi, 12.03.2019 19:37

    Bijuterie masina nimic de zis. Cred ca se ridica la nivelul numelui pe care il poarta si impactul primei generatii. Dar asa ceva nu are ce cauta in Romania. E pur si simplu de o inutilitate desavarsita. Iti bati joc de masina pe aici si de banii tai.

  • adi_10, miercuri, 13.03.2019 10:33

    @Corocsenie Adrian - total de acord cu tine, din multe puncte de vedere masina aceasta nu se incadreaza pe tiparul romanilor/ Romaniei. asta nu inseamna ca nu se vor vinde si la noi o gramada. As mai adauga faptul ca nu pot pricepe de ce ti-ai dori un motor de 4.4, poti face exact acelasi lucru si cu un motor de 3.0.

  • FAD, miercuri, 13.03.2019 21:26

    Sunt sigur ca e ceva extraordinar nu sa o detii , macar sa o conduci doar ca pentru mine exista un DAR ....Nu pot spune nimic rau de ea doar ca...nu o vad deloc la nivelul S coupe ului si nici al Lexului LC . Pur si simplu are interior de seria 3- seria 5 ca si nivel nu stiu. Cand dai 100 de mii pe asa ceva te astepti sa fie ceva foarte wow si nu cred ca e cazul aici . E pentru condus si pentru cei care vor chiar sport dar cand zici lux in 2 usi, s coupe imi vine primul in minte., sa nu mai zic de Bentley Gt sau Lexus care au acel grad de exclusivitate rar in ziua de azi.

  • Kirotractor, joi, 14.03.2019 13:59

    Eu mă întreb ce eforturi supraomenești au depus designerii bavarezi ca să obțină la balena asta de aproape 5 m un spațiu pe banchetă egal cu al TT-ului. Serios acu, e greu explicabilă nu doar masa proprie cu 110 kg peste cea a M5-ului - mai ieftin, deși mai spațios/puternic (tot cu V8 BiTurbat 4.4 și tot 4x4) x, ci și designul... straniu pentru un BMW sportiv zic eu. ...Iar un stil original ȘI reușit ar fi fost unicul argument pro-8. Consolele-s deci prea lungi - nu doar cea anterioară, contrar trade-mark-ului scurtimii BMW - iar plafonul aplatizat gen muscle-car strică și mai mult dinamica vizuală a ansamblului. Dinamica rulării sînt convins că-i de top, însă *ambalajul* tehnicii nu m-ar convinge în veci - clar că doar dacă, prin absurd, aș avea un portofel cât sacul lui Moș Crăciun.:-)