BMW Seria 6 Cabriolet facelift

3.0 Diesel Turbo (640d) 313CP 4x4 Aut8

Consum

3.5

Nu știu câți se vor mai gândi la consum după ce își vor simți vântul prin plete. Mai ales la viteze amețitoare. De dragul statisticilor și pentru cei care iubesc cifrele acestea doar pentru plăcerea alimentării unor comentarii, trebuie să precizez că după 1500 de kilometri media de consum a fost de 9.8 litri/100 de kilometri.

Sunt însă două aspecte pe care trebuie să le luăm în calcul: rare au fost momentele în care pedala de accelerație a fost menajată, modul EcoPro aproape că nici nu a existat în meniu, iar Seria 6 Cabrio era aproape virgină atunci când am scos-o din București: doar 150 de kilometri. Prin urmare, valoarea va scădea cu o rulare responsabilă și după mai multe mii de kilometri.

Fișa oficială promite un consum mediu de 6 litri/100 de kilometri, însă nu știu câți clienți vor încerca să atingă acest prag.

  • ~, marţi, 31.05.2016 12:46

    6 Series = Dreamcar!!!

  • Kirotractor, marţi, 31.05.2016 13:10

    ...De 30.000 euro optionale? Nu ma mira oricum politica asta de preturi nesimtita... si neschimbata la "nemtoaice". Sa fie deci sanatosi daca le merge - si le merge-n continuare, fiindca vanitatea parvenitilor ramine si ea la putere. Pasajul "tocmai sunteți proprietarul unui magnet pentru privirile și comentariile celor din jur" exprima perfect asta, chiar daca n-o si EXPLICA... ;-)

  • Sam93, marţi, 31.05.2016 13:34

    Pretul mi se pare absolut ridicol. Inteleg ca-i o masina decapotabila de lux care ofera foarte multe, dar 120,000 mi se pare mult prea mult. Mai degraba as prefera un Mustang decapotabil (care mi se pare ca arata mai bine) la mai putin de jumatatea pretului. Intradevar, nu-i o masina de lux dar cu motorul 5.0 V8 ar fi o bijuterie, si diferenta de pret ar putea merge la ani buni de intretinere.

  • zarnesteanu, marţi, 31.05.2016 14:11

    Cand am vazut seria 6 prima data cu ani in urma la un targ auto am trebuie sa recunosc ca mi-a placut foarte mult. Are proportiil perfecte, mai ales in zona stopurilor. Cumva BMW, desi nu ma atrage ca marca, are modele care, prin elemente de desgin, reuseste sa-imi atinga coarda sensibila. La fel de mult controversatul X6, mie imi place foarte mult si gasesc ca linia designului este unica si foarte bine definita. Mi-e greu sa spun in cuvinte, dar are elemente care te fac "sa simti", in timp ce alte masini te lasa pur si simplu rece. Ca sa extind, sunt lucruri le simiti amplificat la o scara de 10 ori mai mare cand privesti detaliile unui Ferrari, Lambo sau Pagani. Pe viu, nu din poze :) Din pacate pentru BMW, acum exista S Class cabrio si de ce nu, un excelent E Class. Bineinteles in opinia mea, strict personala. Pentru fanii marcii, nimic nu va inlocui vreodata alura magica pe care le-o ofera bavarezii :) Ieri am vazut intr-o intersectie un seria 6 topless si intr-adevar are acea distinctie pe care ti-o ofera un lucru de calitate, pe care ti-l permiti numai de la anumite sume in sus. Pentru cei care se plang ca pretul este prea mare, ii inteleg. Totusi, nu noi suntem targetul marcii :). Atunci cand vii acasa cu un minim jumatate de milion pe an, banii in mana, si ai casa platita, pur si simplu configuratul masinii devine o placere, nu un stress si un ros de unghii pentru ca trebuie sa te incadrezi in banii pe care ti-i permiti. Un client de Mercedes sau BMW nu simte financiar mai mult decat am simti noi daca ne-am permite luxul sa ne luam intr-o zi o mobila italiana din niste salarii normale. Iar pentru altii un BMW seria 6 nou poate sa fie doar un simpu cadou pentru amanta cu ocazia aniversarii. Sunt automobile care sunt create pentru cei care si le permit, la care noi muritorii de rand nu putem spera sa le cumparam nici la sh, nici la 7th hand. Un seria 6 poate ajunge in zona acesibila doar la 5-10 ani vechime, cand poate automobilul cu combustie interna poate n-o sa mai fie de actualitate. Sau te miri ce alte mofturi mai apar pana atunci.

  • Sam93@Zarne, marţi, 31.05.2016 15:08

    Inteleg ce spui si sunt perfect de acord. Dar cred ca ideea pe care noi astia care ne plangem de pret incercam sa o exprimam este nu aceea ca bogatii nu-si vor permite acesta masina ci pur si simplu ca nu merita o asemenea valoare monetara exagerata. Inteleg ca exista oameni care dau sume ridicole pe tot felul de lucruri, dar dupa parerea mea masina nu este indeajuns de speciala incat sa-si justifice pretul. Nu atunci cand ai masini cel putin la fel de distinctive si speciale la un pret mai mic. Cred ca BMW cam profita si tinde sa mearga in zona Aston Martin, Ferrari California, Maserati Gran Turismo, Bentley, etc, fara sa aibe un produs la fel de special.

  • Sergiu.Andrei, marţi, 31.05.2016 15:41

    Voi chiar vorbiti serios .... 120.892 €? Pe un motor diesel cu patima trecerii timpului ? Mai presus de asta motoarele diesel sunt deja interzise in metropolele marilor tari Europene. Designul masinii nu-ti starneste absolut nici o emotie. Calitatea interioara de fabrica este destul de slaba . Multi proprietari din alte tari de diferite origini : arabi, rusi, chinezi , modifica interioarele in ateliere specializate, deoarece cele din fabrica sunt de calitate inferioara. Din constatarile lor mocheta este prinsa superficial de podea. Pielea de pe scaune este una artificiala ( cu toate ca la pretul cerut de BMW- aprox 3 mii euro, ar fi fost de bun simt o piele naturala ) care isi lasa urme de uzura la primii 1.000 km rulati. De asemenea lemnul este dintr-un ''film'' nereusit : in primul rand este doar un plastic care-l imita ( la pretul cerut, era de bun simt sa ofere un lemn autentic precum in Lexus sau Rolls, sau Jaguar , pana si Mazda cx-9 ofera lemn autentic de trandafir ) , in al doilea rand la terminatii se observa relieful taiat nereusit gratie taierii conventionale ( fara aparatura laser ) . Multe de spus......

  • zarnesteanu, marţi, 31.05.2016 16:17

    @Sam, exista o piata pentru masina asta. Iar segmentul asta de piata si stratificarea preturilor nu e de ieri de azi, ele s-au format de-a lungul a zeci de ani. Daca BMW in 2016 cere 120,000 de euro pe ea, stie precis de ce o face. Poate nu merita din punctul tau de vedere. Pentru un client BMW, poate treaba sta altfel. Omul poate sa aprecieze tehnologiile de pe ea, tinuta de drum, designul, finisajele, orgoliul gadilat, etc. Cand vorbim de Ferrari California, Aston Martin, Bentley, o sa vezi ca preturile sar cel putin 40-50k de euro. Si vorbim de variantele de baza. Cand incepi sa pui pe alea optionala, atunci sa vezi vartejuri in fata ochilor :)

  • ~, marţi, 31.05.2016 17:17

    Fara suparare, dar cei care comenteaza din prisma pretului am impersia ca nu prea realizeaza cui i se adreseaza aceasta masina. Cati dintre voi si-au configurat vreodata un Seria 3 aproape full cu motorul de 3l biturbo (35 in coada)? O sa vedeti ca pretul este in jurul valorii de 80.000. Un Seria 5 tot asa configurat cu foarte multe optiuni si aceasi motorizare ajunge pe la 100.000. De ce va mirati ca Seria 6 este 120.000? In 2003 un Seria 3 (330xi) full ajungea la 60.000. Tineti cont de cota inflatiei din ultimii 13 ani si o sa intelegeti de ce acum s-a ajuns la preturile astea.

  • Sam93@Zarne, marţi, 31.05.2016 18:15

    Tocmai tu ai zis ca banii nu sunt o problema cand vorbim de cumparatorii unor astfel de masini. Nu vad cum ar fi mare diferenta 40-50k pentru un milionar care-si cumpara asa masina.

  • zarnesteanu, marţi, 31.05.2016 18:50

    @Sam, exista o diferentiere chiar si intre cei cu bani. Sunt milionari, care au in total 1-2 milioane si sunt altii care au 200-300 de milioane. (Nu mai vorbim de miliardari). Chiar si intre astia sunt tipi care au un million cu casa cu tot, si isi dau seama ca nu pot sa faca un schimb de ulei la Ferrari la reprezentanta si sa plateasca 10-20k. Atunci se multumesc si cu un BMW si-l costa maxim 1000. Nu mai vorbim de alte intretineri care apar dupa un nr de km. Stii cat costa un motor de Ferrari si la cati km se inlocuieste? :):):) Un ambreiaj la Lambo? :):) In plus chiar si intre milionari sunt clienti care nu dau doi bani pe masina. Poate pentru aia e mai important sa colectioneze tablouri, diamante, sa calatoreasca cu avionul privat sau la clasa de lux, etc etc. Deci, sa fim noi sanatosi, ca BMW are cui sa vanda :)

  • Scorpionul.negru, marţi, 31.05.2016 21:34

    Pana sa apara S class Coupe si cabrio, seria 6 asta nou era preferatul meu pe categoria GT-urilor. Acum a picat pe locul 2. Prefer oricand un S cabrio. E mult mai elegant si rafinat.