BMW Seria 3 Touring

320d xDrive 2.0 diesel 190 CP Aut8
4.4
de Cornel Șocariciu, Foto: Ciprian Mihai, joi, 23 aprilie

Pachet complet

BMW Seria 3 este modelul care a reușit să crească popularitatea brand-ului german în rândul clienților. De-a lungul timpului, Seria 3 a reprezentat poarta de intrare către senzațiile generale oferite de modelelor bavarezilor, iar odată cu cea de-a șaptea generație, nemții au pregătit o mulțime de noutăți.

La fel ca până acum, Seria 3 este disponibil în mai multe versiuni, iar recent am descoperit plusurile și minusurile variantei break. Noul Seria 3 Touring nu doar că propune un pachet estetic nou, dar plusează consistent atât în dreptul tehnologiilor moderne cât și în dreptul elementelor care conturează caracterul practic.

Iar dacă împerechezi un break de clasă medie cu un motor diesel și un sistem de tracțiune integrală vei descoperi un pachet complet, gata să satisfacă nevoile multor clienți.

  • dan_grc, joi, 23.04.2020 10:14

    Viitoarea mea masina, peste 7-8 ani, nu neaparat aceasta motorizare, dar ca aspect mi se pare perfecta. Suspensia tare ca dezavantaj, daca era moale ar fi fost tot dezavantaj, ca nu este specifica Bmw.

  • Kirotractor, joi, 23.04.2020 10:18

    Nasol - Skoda Octavia costă jumate și are portbagaj mai mare. Nu mai zic că sigur are kilometraju dat înapoi. :-) P-o notă mai serioasă, mașina e f. reușită, deși nu deviază de la linia specific-dinamică BMW... sau tocmai d-aia. Poate doar masa proprie cu 160 kg peste a fostei generații (versiune similară 190 CP d 4x4 aut.) ar fi un minus, dar fanii mărcii nu cred că vor băga de seamă plusul nici la cântar, nici la preț. La fel cum nu-i preocupă statisticile de fiabilitate, destinate doar chitroșilor sărăntoci care trag 10-12 ani de mașină. :-P P.S. @PMC...totuși: Dizăl dedesubtul tuturor !!! :-)

  • fan skoda, joi, 23.04.2020 10:26

    Masina chiar este atragatoare. Si nu pentru ca este BMW, ci pentru ca este foarte atragatoare ca design. De data asta, cei de la BMW au desenat o grila chiar ok. Liniile sunt frumos desenate. Grila se uneste foarte interesant cu farurile. Pretul este chiar ok, fata de rivali. 71.000 de euro, dar ai totusi, multe dotari, pachete, chiar versiunea M Sport. Portbagajul este destul de ok Spatiu in interior chiar este. Suspensia trebuia mai altfel. Nici tare, nici moale Masina asta sta foarte bine cu v-max si 0-100 km/h Rivalul nordic.... Are v-max 180 km/h. Pentru siguranta ? hmm... PS: Un videoclip cu un BMW Seria 3, tot de 71.000 de euro. Este in romana. PPS: " Deși BMW are un plan bine pus la punct în ceea ce privește transformarea sistemelor de propulsie, iată că nemții nu renunță la motoarele diesel. Și pe bună dreptate, în condițiile în care, în ultimii ani tehnologiile moderne au reușit să aducă pe piață unități diesel curate și cu emisii care să respecte normele impuse. Iar un motor diesel și o caroserie break deja sună a clișeu, nu?" Ai auzit Edikkk ? Zi de zi, Diesel deasupra tuturor ! :)))

  • fan skoda, joi, 23.04.2020 10:33

    youtube.com/watch?v=3GqNBCvTuFs Am uitat de link

  • adi_10, joi, 23.04.2020 10:34

    71.000 euro??? :)))))...nu stiu daca e de ras sau de plans. O masina de familie cu suspensie rigida, probleme cu conexiunea, Android Auto lipsa...practic platesti sigla. Daca m-ar atrage genul asta de masini tip family, cu siguranta nu as da 71.000 euro pe masina asta. cred ca mai mult de 40.000 euro nu merita, parerea mea

  • netam-nissan, joi, 23.04.2020 11:04

    ehei, daca nissan ar fi scos un tiida break i-ar fi dat clase seriei 3... cu sigla infiniti insa, ca sa prinda la snobi. na că am zbircit-o si de data asta, fiindca infiniti citesc ca tocmai a plecat din europa cu coada intre roti. nu pot sa ma abtin totusi si ma intreb care ar fi diferentele intre un turing premyium ca asta si hai sa zicem un renault talisman, brek si el doar că la jumate de pret... nu din al beamveului, ci jumate din pretul de lista reno adica sfert din bmw, ca fuge lumea de el ca de scaraotchi.

  • DanG, joi, 23.04.2020 11:46

    71000 Euro pentru un 320d combi. Erau vremuri cand de banii astia luai un M3. In Romania nu este cazul, dar crede cineva ca in Austria sau in Germania au crescut salariile asa mult incat sa tina pasul cu preturile astea obraznice?

  • PMC, joi, 23.04.2020 13:12

    Masina e super, dar pretul ala e absurd. Chiar si 50.000 e absurd, dar 71.000 e chiar de ras. Si cum spune si DanG, in Germania salariile nu sunt asa de mari. Nu stiu cine mai cumpara masinile astea. Daca era macar seria 5 la banii astia, mai ziceai. Dar asa, e de neinteles. In fine, sa fie ei sanatosi. In rest, bine-nteles ca DIESEL! :) Nici nu se putea altfel. O masina serioasa, puternica, dinamica, are inima DIESEL. E logic, e firesc, e pur si simplu natural. :) Zi de zi, DIESEL deasupra tuturor! @Kiro: zi de zi, Suzuki, varza japonezelor. :-P

  • Kirotractor, joi, 23.04.2020 14:50

    @PMC: :-))) ...Deși, cu riscul să-l oftic la rândul meu pe vecinu netam-nissan, infiniti+nissan ie ambele varza niponă de-o vreme. Serios acu, după criteriile Bloombergilor cel puțin Suzuki rămâne marca globală cea mai profitabilă (mă mir și eu citind profiturile Porsche sau Ferrari, dar hai să-i credem.) P.S. Am măritat Swiftu Sport nu demult -- deja mă enerva că nu se strică nici după tuning la 172 CP --, dar rămân fanul micilor japoneze (și tu probabil al japoneze micuțe. :-)) Ca să revin însă ontopic, m-ar coafa un BMW din ăsta (evident că nu diesel)... dar ce să fac cu el? Să stau acasă ?! :-P

  • pipo, joi, 23.04.2020 15:34

    Wow, consens general pe AM pe tema aspectului unui Seria 3 ...breck !!! Asta nu poate decat sa ma bucure si sa ma faca sa gandesc ca nu din cauza varstei imi place Seria 3 Touring de ceva ani incoace ( si generatia precedenta mi-a placut mult). Adevarul ca primele fraze de la sectiunea design parca mi-au fost luate de pe limba ! Dar, cu toate ca as vrea sa fiu la fel de optimist ca @dan_grc ,visul cu mine la volanul unui 3-ar propietate personala se pare ca devine din ce in ce mai mult...doar un vis , cu fiecare generatie care trece . Asta e ...ramanem la ...ati ghicit - Skoda - cea mai buna in toate cele !

  • dan_grc, joi, 23.04.2020 15:59

    @ pipo Sansele scad doar daca vrei un.seria 3 Touring nou, dar la mana doua nu este atat de greu, daca eu am reusit sa-mi cumpar un F11 de curand, care de nou a costat aproape 60.000, poti si tu. Plus ca sunt aranjat si la garantie, 10.000 km, practic ce mai vrei ? :).

  • zarnesteanu, joi, 23.04.2020 17:35

    Wow !!! Felicitari @dan_grc. Sa-l stapanesti sanatos :) Vrem poze, ce mai ...

  • dan_grc, joi, 23.04.2020 17:39

    Eu mi-am schimbat poza, dar se pare ca se actualizeaza foarte greu :).

  • PMC, joi, 23.04.2020 18:09

    @Kiro: pe bune acuma, de ce "evident" ca nu ai lua un Diesel de-asta de la BMW? Nu-ti place tie Diesel sau iti place prea mult benzina? Motorul asta e unul dintre cele mai reusite motoare Diesel produse de BMW, din cate stiu eu multi si hiper premiat de-a lungul anilor. Sau te pomenesti ca te apuca si pe tine nelinistile planetare... :))

  • Kirotractor, joi, 23.04.2020 19:08

    @PMC: Fiecare cu stolul lui de păsărele, că obiectivă nu prea e motivația mea: pur și simplu cred că nici BMW+diesel nu *rimează*, nu doar Porsche+diesel. Pe de alt stol, :-) deși conștient de avantajele dizălurilor moderne, nu suport deloc zgomotul = grohăielile lor, ca să nu mai zic de duhoarea motorinei. Vibrații hai să recunosc că nu (prea) mai au. Dar tre-să le bagi acum uree, bleah. Nici costurile eventualelor reparații gen dpf-egr-injectoare nu-mi fac cu okiu (nu-s genul care să țin mașinile doar cât au garanție.) Și, argument suprem: micuțele japoneze nu (mai) sînt dizăl. ...De ce? Fiindcă sînt zi de zi deasupra tuturor !!! :-)

  • PMC, joi, 23.04.2020 19:25

    @Kiro: OK, asa ma gandeam si eu, ca e chestie de gusturi. Pe mine nu ma deranjeaza rontzaiala Dieselului si astea noi mi se pare ca-s si mai silentioase, mai ales alea de pe Renault stiu ca erau extrem de silentioase. NU prea iti dadeai seama ca ai Diesel sub capota. Cat priveste BMW, da, pare masina sport prin definitie, si acolo se preteaza mai bine benzina, asa e. Japonezii nici nu au stiut sa faca Diesel. Deci sunt primii bucurosi de noul curent anti-Diesel. Japonezele micute nici nu tre sa fie Diesel. Ele trebuie sa fie finute si rafinate. Asa cum ne plac tuturor :-P

  • 87587265, joi, 23.04.2020 19:42

    ce se mai innoieste lumea pe aici sau are planuri de innoire...bravo dom'le: @dan_grc: sa te bucuri de masina si drumuri bune cu ea! @kiro: si ce vrei (daca mai vrei) sa iti iei? Zic daca mai vrei, ca poate oi fi si tu in situatia mea: imi place lumea auto de peste 25 ani si o voi urmari in continuare, dar cred ca alta masina nu imi mai iau, desi nu-s nici prea prea nici foarte foarte din multe puncte de vedere, inclusiv varsta. Am redescoperit confortul si placerea de a calatori cu trenul si sper intr-o imbunatatire a conditiilor pe drumul de fier si in Romania, iar in orase...sa fim sinceri...ce sa fac cu masina...pentru carat apa plata de la Kaufland? Nu merci! Doar pentru placerea condusului odata pe an pe Transfagarasan nu cred ca se justifica stresul, grija, nervii, riscurile, timpul si banii pierduti pe tot ce inseamna o masina si detinerea ei.

  • Aha, joi, 23.04.2020 19:49

    Consumul mediu pe care îl tot trâmbițează firmele producătoare mi se pare o mare manipulare. De fapt ce înseamnă consum mediu (mixt!)? Cât reprezintă mers urban, cât reprezintă mers in afara? Ce înseamnă mers în oraș? Bară la bară, sau 40-50 la oră? Dacă reprezintă 50-50% e clar. Nu știu dacă 5% dintre utilizatori folosesc mașina la modul mixt ideal. Cel mai corect ar trebui specificat consumul urban iar la exterior consumul la diferite viteze.

  • Kirotractor, joi, 23.04.2020 20:20

    @multe-cifre :-) -- M-ai cam ghicit, și eu stau pe gânduri deocamdată, sau pe gard (on the fence) cum zic englezii, spre disperarea dealerilor probabil, dar trebuie să recunoască și ei că nu-s vremuri de cumpărat mașini, mai ales noi. Posibil să mă rezum la două roți și doar când plouă-ninge să rechiziționez ;=P (tot micuța dar mai slăbuța) japoneză a nevestei, dar la fel de bine poate să mă lovească damblaua vreunui credit pentru cai-verzi irezistibili (sub 20K € în orice caz, că mai mult am ajuns la convingerea că nu merită.) Darrr, ca să doarmă liniștit amicul PMC, nu-i exclus să-mi trag un diesel vechi fără computere-n mațele lui, cu care să pot merge pe ulei comestibil prin munți -- dar numai când/dacă vin apocalipsurile. :-)

  • fan skoda, joi, 23.04.2020 20:37

    Foarte rar se scoate exact consumul din fisa tehnica Ca sa fie consumul cat mai "adevarat" in loc de consum oras, afara si mixt. Ar trebui sa fie pe viteze medii, etc. Autostrada, viteza 130-150 km/h Oras, viteza medie 30-40 km/h, 75% bara la bara si 25 % viteza medie 40 km/h. Mixt, viteza medie 70 km/h Si uite asa, se scot niste consumuri mai "adevarate". PS: Masina este frumoasa, foarte dotata. Pretul este 71.000 de euro pentru ca sunt foarte multe dotari optionale + pachet M Sport.

  • PMC, joi, 23.04.2020 20:43

    @Kiro: sper sa facem o tura pe 2 roti candva, pe undeva, prin frumoasa tzarishoara. Pe Edickă, daca se poarta bine, il primim la spatele coloanei, sa ne inhaleze noxa. E de benzina, nu de Dizăl. Sanatate curata!! Daca-ti iei Diesel, taie jos catalizatorul. Are tragere mai buna pe horn si suna mai barbatesc! Plus, negresti verzeala din capu' alora care imbratiseaza copaci si nu pot dormi de grija carabusilor de mai. Si, bine-nteles, sunt incomodati rautacismele dizălarilor, sufera ca e rau pă planetă si vor sa ne faca bine cu fortza. Evident. Normal. De la sine inteles. Totul pentru binele nostru, n'așa? :))

  • Andrei, joi, 23.04.2020 21:28

    Masina are cca 20% discount, deci pretul de vanzare e in jur de 55000 euro cu Tva. Dar tot e prea mult pentru o masina cu spatiu interior a la Golf. Arata bine si merge impecabil, dar nu stiu cine a fost geniul care a pus suspensie M pe un break. Suspensia M este obositoare pe un model de familie si nepotrivita. X Drive e de evitat, nu aduce niciun plus la dinamica, dimpotriva, adauga cca 100kg masinii. Ce e nasol e ca masinile devin atat de grele incat un 2.0 benzina ar consuma foarte mult. 340i e ce trebuie :)

  • sandu, duminică, 26.04.2020 14:12

    masina arata f bine. este normal sa aiba suspensia rigida, este o masina sport. nu inteleg minusuiti l de la diesel zgomotos...daca vreti liniste luati-va electrica. da, pretul este f mare pentru salariile de la noi. iti iei 7 loganuri ...dar si mori de 7 ori mai repede in ele, pentru ca intra unul cu un bmw in tine.

  • Corocsenie Adrian, luni, 04.05.2020 14:28

    @sandu Omule ! Masina asta nu e pt. salariati ! Asa ca preturile sunt OK. pt. publicul ei tinta chiar si din Romania !