BMW Seria 2 Gran Tourer facelift
Ajutor din umbră
L-ați văzut pe noul BMW Seria 8? Dar pe noul BMW X4? Nu mai vorbesc despre încă futuristul BMW i8, acum și în variantă Roadster. Ele sunt mașinile vedetă în gama BMW. Ele țin prima pagină a revistelor de specialitate. Dar, cu toate acestea, nu ele țin BMW pe traiectoria actuală de succes și nu ele aduc volume de vânzări consistente.
În spatele dezvoltării acestor fabuloase mașini vedetă se ascund banii și volumele unor modele deja consacrate și iubite în Europa: BMW Seria 3, BMW Seria 5, BMW X1 și, culmea, BMW Seria 2 Active Tourer. Acesta din urmă, huiduit îndelung de puriștii gamei în momentul lansării, a reușit să devină o prezență constantă pe autostrăzile Vestului, bucurându-se în continuare de apetitul zonei pentru mașini de familie.
Reușita lui BMW Seria 2 Active Tourer este cu atât mai importantă cu cât SUV-urile au făcut din monovolume o specie pe cale de dispariție. Vreme de 10 zile, am încercat să mă integrez în peisajul european alături de un monovolum premium: BMW Seria 2 Gran Tourer, adică varianta cu șapte locuri a familistului german.
Am primit cheile sale în Munchen și l-am condus peste 3000 de kilometri prin Germania, Austria, Slovenia și Croația. Mai jos o să aflați cum s-a simțit el și cât BMW se mai ascunde într-un Seria 2 Gran Tourer.
un VW Touran la 40000 are doar "pret ridicat", un BMW la 37000 e de-a dreptul piperat :))))) http://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-volkswagen-touran-20-tdi-67773.html