Interior
În cazul lui Seria 2 Active Tourer, BMW a avut o misiunea diferită. Aceea de a implanta noua tehnologie regăsită pe iX, într-o planșă de bord care trebuie gândită pentru un singur model. De obicei, BMW aplică pe toate modelele sale aceeași rețetă estetică și practică.
Ce le-a ieșit nemților? E clar că vorbim despre un interior aerisit. Pe locurile din față ne-am ales cu o consolă „plutitoare”, ca în cazul lui BMW iX. Asta înseamnă că sub ea vei găsi multe spații de depozitare. La fel și în interiorul portierelor.
Linia planșei de bord este nouă și presupune aeratoare cu o poziție nouă, ușor de folosit. Regăsim plastic moale, precum și piele artificială pe bord, cusături contrastante și chiar o inserție din lemn pe planșa de bord și portiere. Ceea ce am avut noi la test a fost nivelul de echipare Luxury. Bineînțeles, în gamă mai există și echiparea M Sport.
Ergonomia exemplară, care se baza pe butoane, a fost înlocuită de o serie de comenzi tactile pe ecranul central. Chiar dacă poziționarea ecranului e bună din acest punct de vedere și accesul e foarte simplu, unii își vor dori înapoi butoanele. Pe locurile din spate primești o banchetă foarte confortabilă și mult loc la picioare și la nivelul capului. Materialele excelează și aici, iar bancheta poate glisa 13 centimetri pentru a elibera mai mult spațiu în portbagaj.
Pentru că, dacă veți alege versiunea mea, care dispune și de mild-hybrid, atunci primiți doar 415 litri. Prin comparație, Mercedes-Benz Clasa B stă ceva mai bine, cu o capacitate de 455 de litri.
*Nu o fac!