Performante

5.0

Nu poți emite pretenții de comportament sportiv cu versiunea 220i. Însă, chiar și așa, germanii au avut grijă ca BMW Seria 2 Active Tourer să își respecte blazonul măcar în fața rivalilor.

Așa că, versiunea 220i promite un sprint de la 0 la 100 de km/h în 8.1 secunde și o viteză maximă de 221 de km/h. Prin comparație, Mercedes-Benz Clasa B, în versiunea B200 (deci cu numai 163 de cai), promite un sprint în 8.5 secunde.

Nu e cu mult în spatele bavarezului, însă este suficient pentru o liniuță ca pe vremuri.

 
  • @Edikk, duminică, 27.02.2022 21:15

    *Nu o fac!

  • ds, luni, 28.02.2022 09:54

    Cred că este cel mai "cuminte" design al bmw. De fapt, cred că este reușit și echilibrat cam din toate punctele de vedere.

  • Andrei, luni, 28.02.2022 17:16

    Motorul e destul de slab si consuma mult.

  • LUCCI LUCIANO, luni, 28.02.2022 17:28

    Nu credeam vreodata ca marca BMW se va orienta vreodata spre domeniul monovolumelor dar chiar au scos un produs foooarte competitiv. Si ma refer la prima generatie. Piata auto de la noi confirma faptul ca romanii, mai putin potenti financiar, au descoperit in varianta sh, o masina foarte buna. Modelul Acrive Tourer este din ce in ce mai vizibil , proband astfel faptul ca si-a gasit locul in peisajul urban. Iar faptul ca deja avem o noua generatie, ne confirma succeul modelului. Daca la VW, fenomenul Sportsvan s-a oprit dupa doar o generatie( si nu inteleg dece!?!?!!?) se pare ca bavarezii au preluat stafeta su acest segment si au continuat productia. Stiam ca modelul A Tourer este scump, ca orice BMW , devenind prohibit pe piata masinilor noi din Romania, dar pe piata sh chiar sunt cautate. AutoBavaria a mai facut si reduceri astfel ca , o cunostinta, a cumparat un model 218d, echipare de top, in august 2020, cu doar 25.600 euro, redus de la ....cca 36.000 !!! Care , pana acum , merge - ceas ! La scurt timp am cumparat si eu , sh, din Germania, un Sportsvan 1.6 TDI, si le-am putut compara: Golful pare mai mic la exterior dar sigur, da senzatie de spatiu mai mare la interior, avand si portbagajul mai mare si mai modulabil. BMW-ul este mai puternic si cu materiale mai moderne dar cred ca VAG nu pierdea nimic daca scoteau o noua generatie sau daca ar fi fcut un facelift mai amplu masinii sale al carui an de debut , 2014, se vede la capitolul design, cel putin. Noul ATourer, cu noile sisteme de propulsie cred ca va da o replica si mai viguroasa in segmentul sau, mai ales ca este un compromis intre utilitate si....figuri ( iti iei un BMW- deh !!!), dar mai ales pt ca nu are multi contracandidati in gama.Poate mai rotunjesc preturile, in jos, dar nu cred, atata timp cat in timpurile actuale, un Polo full a ajuns sa coste cat acest BMW entry....cca 31-32.000. Astea sunt timpurile...! Acum 8-9 ani, la banii astia, luai Evoque nou.....