Consum

4.0

Sistemul plug-in hybrid te ajută și atunci când vrei să impresionezi cu cifrele de consum, nu numai atunci când vrei să impresionezi cu cifrele afișate pe vitezometru. Desigur, atâta timp cât ai bateria încărcată.

Constructorul bavarez declară un consum mixt de 1.8 litri/100 de km, în ciclul WLTP.

Dacă acumulatorul de 18.7 kWh este încărcat complet, BMW susține că noul M5 Sedan/Touring poate acoperi până la 66 de kilometri în modul pur electric. Dacă și temperaturile exterioare sunt de partea ta, nu este imposibil. De pildă, noi am acoperit 63 de kilometri.

Apoi, cu destulă energie în baterie, consumul urban a fost de 6.3 litri/100 de km și 26.8 kWh/100 de km consum de energie. Cel extra-urban s-a situat în jurul valorilor de 7.5 litri/100 de km și 9.8 kWh/100 de km consum de energie.

Pentru că, până la urmă, vorbim despre un M5 Touring, de 2.5 tone, cu 727 de cai putere, atunci când s-a epuizat bateria, cifrele de consum au crescut exponențial: 18.4 litri/100 de km în mediul urban și 11.8 litri/100 de km în afara orașului. Cu patru persoane în mașină.

Trebuie să reții că, chiar și cu bateria descărcată complet, poți rula electric aproximativ 20-25% din distanța acoperită pentru că bateria se mai încarcă în timpul condusului. Nu foarte mult, încât să acoperi dintr-un foc 20-30 de kilometri, dar dacă aduni 2 kilometri de acolo, 3 de dincolo, obții un rezultat bun.

Acumulatorul poate fi încărcat cu maxim 11 kW (doar la priză AC), ceea ce înseamnă că o încărcare completă durează 2 ore și 15 minute.

BMW M5 Touring joacă într-o ligă aparte, dacă ne uităm la rivalii săi tradiționali. RS6 Avant nu se mai regăsește în portofoliul Audi, pentru moment, iar Mercedes-AMG oferă doar un E 53 Hybrid 4Matic+ Estate. Adică un motor de 3.0 litri, pe benzină, plug-in hybrid, care oferă în total 585 de cai putere și care are un consum de 3.1 litri/100 de km.

Ce-i drept, poate acoperi (teoretic) până la 95 de kilometri în modul pur electric.

Dacă ne uităm în curtea celor de la Porsche, regăsim Panamera Turbo S E-Hybrid. Un PHEV cu motor V8 de 4.0 litri, 782 CP, 1.000 Nm cuplu și un consum de 4.1 litri/100 de km. În modul pur electric poate acoperi până la 85 de kilometri.

  • nsrei, vineri, 17.10.2025 13:19

    Oau, așa da banii mei are valoare Oare am semnalizare?

  • Matei_cel_nou, vineri, 17.10.2025 13:22

    O rachetă de 2,5t. Are cuvântul Alex, sau cine ne explica legătura dintre greutate și "evoluție" (nu progres).

  • nsrei, vineri, 17.10.2025 13:29

    macar nu este o racheta electrica (alea cantaresc mai mult iti trebuie categoria C sa conduci)

  • Matei_cel_nou, vineri, 17.10.2025 13:40

    Pe cuvântul tău de mincinos/ignorant? i5 M60 are 2,4t.

  • dan_grc, vineri, 17.10.2025 15:41

    De data asta am intrat pentru comentarii, deocamdată sunt mulțumit :) .

  • Bunicuța din Germania, vineri, 17.10.2025 16:10

    Dănuț, am comandat una semi-fulopșăn, gri deschis, cum îți place ție. 25 de ani o folosesc doar până la piață și înapoi. După, ți-o trimit ție pe platformă, nu bate, nu trăncăne.

  • @nsrei, vineri, 17.10.2025 16:11

    ca de obicei, n-ai nimic de zis, dar te bagi in seama cu mistouri ieftine. nici macar nu reusesti sa fii amuzant, doar plictisesti

  • @dan_grc, vineri, 17.10.2025 18:06

    Eu credeam ca ai intrat sa vezi noul motor dizal :)) Masina agesiva, specifica marlanilor cu BMW. Nu are nicio treaba cu familia sau carat ceva in portbagaj. O inutilitate... pentru prosti

  • Andrei, vineri, 17.10.2025 18:14

    Urmatorul M5 va avea 3 tone, 900CP si va fi la fel de inutil ca modelul de fata. Divizia M a ajuns o umbra a ceea ce era odata.

  • @hateru, vineri, 17.10.2025 19:02

    Asa ie frate, dacat Xiaomi de 1200 da cai este util, restul e pt prosti, tu pe toti ii crezi prosti, cre ca si your mother .

  • @dan_grc, vineri, 17.10.2025 21:39

    Hai sa iti dau comentariu pe placul tau: https://stirileprotv.ro/socant/video-imagini-cutremuratoare-momentul-in-care-mama-si-fetita-sunt-lovite-mortal-a-fost-filmat-de-camera-de-bord-a-masinii.html Vezi si filmarea si imagineaza-ti ca e nevasta ta si copilul tau si apoi imi zici ca te simti bine. Inca o mentiune: boul a mai omorat pe cineva si a fost scapat si nu e singurul bou cu BMW care omoara mai multi si tot scapa. Sa speram ca va linisteste si pe voi unul cu un M5 touring.

  • Matei_cel_nou, vineri, 17.10.2025 21:54

    Îți explică imediat niște rebuturi umane cum că de vină e mama care alerga și nu s-a asigurat dacă nu cumva e vreun cocalar cu BMW pe rază de 100m. Plus bebelușul care a gângurit fix pe trecerea de pietoni.

  • Snow, vineri, 17.10.2025 21:54

    Greu si scump ... din ce in ce mai departe de idealul sportiv ... am condus generatia anterioara (berlina, 600 CP) si am fost foarte impresionat. Daca nu ar fi impozitul oneros masina ar fi deja la mine in garaj (la mana a 2-a, din Germania, in jur de 65.000 Euro). Ca sa complice lucrurile nomenclatura conducatoare a mai bagat o taxa 'de lux' pt masini peste 70.000 de Euro. Care sa tripleaza de la anul ... Prea multa incertitudine ... ii lasam pe altii sa se bucure. Cat priveste generatia actuala ... cifrele de vanzari vor dovedi daca are sau nu valoare / cautare. Eu ma indoiesc. Iar cine vrea turing ... mai are cateva luni la dispozitie minunatul M3 turing, o fiara cu adevarat perfecta. Aud ca din Martie 2026 M3-ul actual iese din fabricatie. M3-ul turing la scurt timp dupa, probabil. Sunt ultimii mohicani cu motoare termice, performante serioase si preturi rezonabile. Ce va fi mai apoi ... vedem cu M5u' asta un mic preview ...

  • Andrei, vineri, 17.10.2025 22:06

    Posibil să lanseze M3 termic generație nouă. Probabil hibrid. Serie 3 termică va fi în paralel cu cea electrică. Aceeași platformă ca acum, aceleași motoare, caroserie asemănătoare cu cea electrică dar capota mai lungă și deci cabina mai îngrămădită.

  • @hateri, vineri, 17.10.2025 23:04

    Voi doi sunteti intr-o realitate paralela, n-a spus nimeni ca boul de sofer n-a fost vinovat, dar aproape orice om de bun simt a observat durerea in pix a femeii care si-a lasat viata in mainile prostului, era suficient sa se opreasca o secunda sa se uite, mai ales ca avea si-un carucior si a iesit pe langa alte masini care stateau si nu avea vizibilitate, ce facem cand vedem o trecere, dragi matei si hatarei ? Ne uitam doar inainte ca ne protejeaza legea, nu conteaza ca putem muri, macar am avut dreptate, nu-i asa ? Puteti incerca, nu va opreste nimeni .

  • Matei_cel_nou, sâmbătă, 18.10.2025 02:02

    S-a uitat dar boul era în prima bandă când s-a uitat, în spatele unor mașini care opriseră ca sa o lase sa treacă. Tu asa faci când traversezi? Dacă s-au oprit mașinile și te așteaptă sa treci tu stai și analizezi dacă a 4-a mașină din coloana oprită are de gând să depășească? Mai uită-te la video de 10 ori pana pricepi de s-a întâmplat, dar fără ochelari de cal.

  • @@hateri, sâmbătă, 18.10.2025 22:15

    Inteligentule, fii putin atent la niste detalii: 1. Boul mai omorase pe cineva inainte si a dat spaga sa Scape; 2. Acelasi bou se filmeaza si posteaza on-line cum merge el cu Bemveu cu 249 km/h 3. Pe langa trecerile de pietoni, daca esti intreg la cap, circuli cu atentie pentru ca PIETONII AU PRIORITATE, nu handicapatii cu Bemveu! Deci mai lasati naibii teoriile si idioteniile. Ce tot le tineti partea la boii cu BMW??? Nu e destul ca sunt mereu in top la morti in accidente rutiere? Nu e destul ca 80% din troacele BMW sunt avariate si implicate in cel putin un accident? Nu e clar ca sunt niste tampiti? Isi filmeaza copiii mici cum conduc BMW prin sate si pe drum cu 160km/h. Cat de hadicapat sa fii sa iti lasi copilul si sa mai si postezi isprava?