
Tinuta de drum
BMW M440i Coupe este o mașină care se conduce foarte plăcut la drum lung. Suspensia este bine echilibrată, dar mai confortabilă comparativ cu un M4.
Pe viraje, mașina este foarte manevrabilă, cu o ușoară tentă de supravirare (chiar dacă ai la dispoziție o tracțiune integrală xDrive, majoritatea puterii merge spre puntea spate). Sistemele mașinii intervin destul de târziu, mai ales în modurile de rulare Sport sau Sport Plus, așadar nu îți strică distracția.
Direcția precisă, opune rezistență fix cât trebuie pentru a simți încotro se îndreaptă roțile.
În oraș, M440i Coupe se conduce ca o mașină normală, adică ușor. Dimensiunile potrivite nu te încurcă nici pe străzile înguste, dar nici în parcările înghesuite.
Motorul B58 este unul dintre cele mai bune lansate de Bmw în ultimii zece ani cel puțin, dacă nu cel mai bun, raportat la performanțe/consum/fiabilitate, am condus acum câțiva ani seria 5 G30 cu acest motor, mi s-a părut că are putere mai mare decât cea declarată oficial, poate și datorită eficienței cutiei și a punerii puterii pe asfalt, dar știe toată lumea ca puterea reală este puțin mai mare la multe motoare Bmw, că așa fac cei de la Bmw, păcălesc clienții. Personal aș alege acest motor pe seria 3, mai precis pe varianta Touring, umple perfect golul dintre variantele obișnuite și M3, un adevărat sleeper .