Design
Chiar dacă nu este cu mult diferit de un M4 standard, Club Sport are niște detalii care te vor lăsa cu gura căscată, dar îți vor face și viața grea dacă vrei să folosești demența asta de mașină în traficul de zi cu zi. Mă refer în primul rând la buza din fibră de carbon a spoilerului față. Arată incredibil de bine, dar este fragilă și prețioasă ca un ou Faberge. Oricât de mult am menajat-o, tot a sărutat rampa parcării subterane în care a petrecut nopțile. Îți sfâșâie inima, așa că aviz cardiacilor.
Designul este condimentat și cu alte elemente din fibră de carbon, cum este capota față, care are acum și o priză de aer. Pe capota portbagajului a apărut un eleron discret, și el din fibră de carbon, care are rol aerodinamic. Nu mai vorbesc de difuzorul în care sunt înglobate cele patru țevi de eșapament.
Jantele de 19 inch pe față și 20 de inch pe spate, care ascund etrierii galbeni, completează look-ul agresiv.
Am lăsat la final două elemente cu adevărat fermecătoare: acoperișul din fibră de carbon și stopurile cu tehnologie OLED. Acestea din urmă se văd incredibil de bine chiar și pe timp de zi, oferind o claritate unică. În plus, designul lor este unul pe care nu-l poți confunda cu nici o altă semnătură LED. Pot spune că sunt printre cele mai frumoase stopuri din lume.
Bine găsit titlul, deși la modul obiectiv ar fi fost mai corect *Asasin SUPRA-plătit*, din moment ce un M5 (600 CP, 4x4) costă mai puțin. Și aici cred că-i vorbirea de o demonstrație de forță/tehnologie din partea BMW. Clar însă că bavarezii nu l-ar produce nici pe M4 CS dacă n-ar exista... cerere - inclusiv din partea unor pasionați (era să scriu maniaci :-)) de genul americanului ăla cu M4 CS cireașă pe tortul unui M2 - dacă nu cumva, doamne feri, bomboană pe colivă. Acu nu știu cîți practicanți ai turelor pe circuit(ele ungurești) sînt pe la noi, dar se va vinde probabil și aici. Rămîn totuși la părerea că și un *modest* M140i îți poate *rupe capu* cu maxim succes. Și cu cheltuială mult mai mică.