Tinuta de drum

4.5

BMW M4 Competition Cabrio facelift te surprinde cu cât este de docil, atunci când toate sistemele sunt în modul Comfort/Efficient. Atât în oraș, în trafic bară la bară, cât și la drum lung.

Direcția este precisă, chiar și în modul Comfort. În modul de rulare Sport, volanul opune ceva mai multă rezistență, mai ales la viteze mari, astfel că știi cu o mai mare exactitate ce fac roțile din față.

Că tot veni vorba, la viteză și pe viraje, mașina este foarte stabilă, dar în acest ultim scenariu contează și cât de mult vrei tu să forțezi nota. Nu uita, chiar dacă are o tracțiune integrală, puntea spate preia mare parte din putere, astfel că, dacă întinzi prea mult coarda (sau dacă nu ai anvelopele potrivite), vei avea un comportament supravirator.

Fiind un model decapotabil, M4 Cabrio nu are echilibrul unui Coupe, dar nu este departe.

În modurile Comfort și Sport, suspensia este decentă din punct de vedere al rigidității și nu simți prea tare denivelările din asfalt. Acum, vorbim despre o mașină de performanță, astfel că nu poate oferi confortul unui Seria 3 sau Seria 5. Modul Sport Plus este prea rigid pentru drumurile patriei.

  • aoleu, miercuri, 05.03.2025 10:26

    cum te-ai dus tu alexe pe drumul ala neasfaltat si plin de praf cu asa ceva? iti dai seama ca tot praful ala ti-a intrat in interior? sau ca iti imbacsesti prelata care devine din neagra gri-cacanie iar spalarea ei e un chin? dar ce-ti pasa tie, nu e masina ta. cine a avut vreodata cabrio stie ce zic. nu sunt masini de romania.

  • Mone, miercuri, 05.03.2025 10:36

    @aoleu Mulțumesc pentru grijă, dar nu este cazul, te asigur. Drumul nu este neasfaltat, te invit să mergi pe el ca să te convingi. Apropo, am spălat mașina după sesiunea foto. Așa că, da, îmi pasă chiar dacă nu este mașina mea.

  • Banditos, miercuri, 05.03.2025 12:35

    pare sa fie un drum de tara reabilitat, plin de viraje, abordabil in forta cu o astfel de jucarie, fara grija ca iti infingi masina in santuri

  • George Simion, miercuri, 05.03.2025 17:33

    cam feminina culoarea. si cam mare. de ce nu hard-top? de ce e interiorul invechit, mie mi se pare ok. la ce folosesc stopurile oled? si cate animale prajeste pe ora pe grill? :)

  • Alex, miercuri, 05.03.2025 20:23

    Dacă și m4 are turbo lag înseamnă că mașinile normale sunt degeaba turbo. Hai sa fim seriosi, toată lumea, toți ziariștii și vlogerii lauda motorul, este de excepție, merge cu mult peste ce putere are și domnul ziarist ne spune ca se simte turbo lagul. Mi se pare hate gratuit

  • Mone, joi, 06.03.2025 10:13

    @Alex. Nici nu se pune problema de hate gratuit. Când ai ocazia, condu mașina și revino la comentariul tău.

  • auto_fan, joi, 06.03.2025 15:34

    Colegu' Alex probabil nu stie ce inseamna turbo lag. Mai toti jurnalistii spun ca, in special la turatii joase, S58-ul are turbo lag sesizabil, mai ales comparand cu B58-ul care este ultra-responsive si mult mai prietenos de utilizat intr-un trafic normal. Ma rog, multi citesc, putini inteleg.

  • George Simion, vineri, 07.03.2025 03:07

    nu stiu sa apese pedala, sa schimbe vitezele..sau o fi benzina de-aia proasta..