
Tinuta de drum
BMW M4 Competition Cabrio facelift te surprinde cu cât este de docil, atunci când toate sistemele sunt în modul Comfort/Efficient. Atât în oraș, în trafic bară la bară, cât și la drum lung.
Direcția este precisă, chiar și în modul Comfort. În modul de rulare Sport, volanul opune ceva mai multă rezistență, mai ales la viteze mari, astfel că știi cu o mai mare exactitate ce fac roțile din față.
Că tot veni vorba, la viteză și pe viraje, mașina este foarte stabilă, dar în acest ultim scenariu contează și cât de mult vrei tu să forțezi nota. Nu uita, chiar dacă are o tracțiune integrală, puntea spate preia mare parte din putere, astfel că, dacă întinzi prea mult coarda (sau dacă nu ai anvelopele potrivite), vei avea un comportament supravirator.
Fiind un model decapotabil, M4 Cabrio nu are echilibrul unui Coupe, dar nu este departe.
În modurile Comfort și Sport, suspensia este decentă din punct de vedere al rigidității și nu simți prea tare denivelările din asfalt. Acum, vorbim despre o mașină de performanță, astfel că nu poate oferi confortul unui Seria 3 sau Seria 5. Modul Sport Plus este prea rigid pentru drumurile patriei.
cum te-ai dus tu alexe pe drumul ala neasfaltat si plin de praf cu asa ceva? iti dai seama ca tot praful ala ti-a intrat in interior? sau ca iti imbacsesti prelata care devine din neagra gri-cacanie iar spalarea ei e un chin? dar ce-ti pasa tie, nu e masina ta. cine a avut vreodata cabrio stie ce zic. nu sunt masini de romania.