Interior

4.5

Facelift-ul nu a adus foarte multe noutăți la interior. Zona gurilor de ventilație centrale a fost redesenată, acestea fiind acum integrate mai bine în bord. În plus, banda decorativă de deasupra acestor guri de ventilate integrează acum luminile ambientale.

Volanul este și el nou, pe alocuri. Ai în continuare butoanele fizice, de dimeniuni potrivite, dar și butoanele specifice M1/M2 vopsite în roșu. În rest, noul volan mai integrează o inserție din piele în direcția orei 12, iar spița inferioară a fost redesenată.

Materialele și finisajele sunt demne de segmentul premium, ceea ce înseamnă că lipsesc "greierașii" sau orice alt fel de scârțâit. Mai întâlnești zone acoperit cu plastic, pe ici pe colo, dar nimic care să îți strice feng shui-ul.

Pentru că vorbim despre un model M, poți bifa ornamentele interioare din fibră de carbon, care adaugă un plus de personalitate în habitaclu. Mașina testată de noi nu le-a avut, dar a avut în schimb scaunele de tip scoică M Carbon.

Arată, într-adevăr, senzațional, cu decupajele care permit o aerisire optimă în zona spatelui și cu spătarul confecționat exclusiv din fibră de carbon. Însă, dacă nu ești "tras prin inel", îți recomand scaunele standard.

Dacă atunci când te urci pe cântar apar trei cifre, scaunele M Carbon nu sunt pentru tine. Nu ai foarte mult loc pe șezut, intri și ieși greu din mașină, din cauza zonelor laterale foarte înălțate și tari, iar între picioare vei avea o bucată de carbon care îți va crea disconfort.

BMW are o bilă albă în ceea ce privește cromatica habitaclului. Interioarele germane sunt, pe bună dreptate, considerate anoste din cauza utilizării unor culori închise. Dar nu este și cazul lui M3 Touring facelift. Desigur, poți bifa un interior îmbrăcat în piele neagră, dar ar fi și păcat să nu îți îndrepți atenția către nuanțe mai țipătoare.

De pildă, combinația Silverstone/Negru, pe care a avut-o mașina noastră de test. Sau combinațiile Roșu Fiona/Negru, Albastru/Negru Yas Marina și Portocaliu Kyalami/Negru, dacă vrei să ieși în evidență cu orice preț.

Din punct de vedere al spațiului și al zonelor de depozitare din interior, ele sunt aceleași pe care le regăsești și într-un Seria 3 Touring. Pasagerii din spate se vor simți puțin nedreptățiți, pentru că nu au foarte mult spațiu la dispoziție, mai ales dacă au o înălțime peste medie.

Despre portbagaj, numai de bine. Cu bancheta în poziție normală ai un volum de încărcare de fix 500 de litri. Dacă rabatezi locurile din spate obții 1.510 litri pentru bagaje sau orice ai de transportat.

Ca o comparație, Mercedes-AMG C 43 T-Modell oferă un portbagaj de 490 de litri.

  • Andrei, sâmbătă, 02.08.2025 00:55

    2 tone a ajuns si asta sa cantareasca, la fel cat un X5. Nu mai e masina sport, e un GT.

  • @Ocrotitorul României, sâmbătă, 02.08.2025 12:28

    M3 Touring - 1865kg. Sunt premise, dintre cele mai favorabile, ca viitorul M3 ielectric sa nu depaseasca cu mult masa proprie de 3 tone, BMW facand eforturi ample in acest sens, pentru ca viitorii posesori sa-l poata struni cu permis de conducere categoria B.

  • BMW, duminică, 03.08.2025 02:21

    Urâtă cu spume. Cum a remarcat și Andrei, la 2t numai sportiva nu mai e. Apropo, i4 are doar 200kg in plus.

  • Marius, duminică, 03.08.2025 05:52

    Nu poți.. compara un M..veritabil..cu un I... Electrica..rămâne pentru oraș.. indiferent că-ți CP.. dezvoltă... Realitatea este alta..decât datele tehnice... Tot motoarele termice..sunt sarea și piperul..

  • Marius, duminică, 03.08.2025 06:00

    Un 4 cilindri..cu turbo..ii dă rușine la o electrica pe autostradă.. Simplu..cu electrica tre..sa mergi la consum..

  • @marius, duminică, 03.08.2025 12:35

    Pe cuvântul tău? Cred ca n-ai pus piciorul niciodată nici în i4 nici în M4.

  • Dizăl Rulz Forevăr, duminică, 03.08.2025 13:40

    A pus piciorul în TDI cu I-ul roșu.

  • Snow, luni, 04.08.2025 10:45

    Am condus in Germania modelul pre-facelift de 510 CP. Am remarcat pe langa puterea motorului si usurinta demarajelor la orice viteza franele absolut senzationale. Rigiditatea si lipsa de minim comfort mi s-au parut usor deranjante. Masa proprie relativ mare nu se simte. Masina pare compacta si manevrabila la orice viteza. M-a impresionat neplacut limitarea la 255 km/ora indicat pe vitezometru, valoare semnificativ mai redusa fata de alte modele M cu care am mai avut de-a face. Ce-i drept masina ajunge instantaneu acolo ! Nu m-am obisnuit cu ecranul curbat pe post de 'tablou de bord' si am abandonat incercarile de a comuta tractiunea pe spate dupa cateva minute de cautari prin meniuri stufoase. Masina necesita studiu individual, e pacat sa ai asa ceva si sa nu-i stii utiliza macar 90% din functiuni ...

  • Snow, luni, 04.08.2025 10:49

    Autorul amesteca inocent culorile standard gratuite (Verde Isle of Man, Rosu Toronto etc) cu costisitoarea si uimitoarea nuanta Violet Twilight Metallic, una din zecile de culori 'individuale' disponibile ca optiune la putin peste 5000 (cinci mii) de Euro ... Am vazut masina recent la un eveniment in Politehnica si combinatia de vopsea si interior e absolut senzationala. Jantele argintii sunt un pic stridente, as fi ales ceva 'bicolor', cu putin negru ..