
Interior
Facelift-ul nu a adus foarte multe noutăți la interior. Zona gurilor de ventilație centrale a fost redesenată, acestea fiind acum integrate mai bine în bord. În plus, banda decorativă de deasupra acestor guri de ventilate integrează acum luminile ambientale.
Volanul este și el nou, pe alocuri. Ai în continuare butoanele fizice, de dimeniuni potrivite, dar și butoanele specifice M1/M2 vopsite în roșu. În rest, noul volan mai integrează o inserție din piele în direcția orei 12, iar spița inferioară a fost redesenată.
Materialele și finisajele sunt demne de segmentul premium, ceea ce înseamnă că lipsesc "greierașii" sau orice alt fel de scârțâit. Mai întâlnești zone acoperit cu plastic, pe ici pe colo, dar nimic care să îți strice feng shui-ul.
Pentru că vorbim despre un model M, poți bifa ornamentele interioare din fibră de carbon, care adaugă un plus de personalitate în habitaclu. Mașina testată de noi nu le-a avut, dar a avut în schimb scaunele de tip scoică M Carbon.
Arată, într-adevăr, senzațional, cu decupajele care permit o aerisire optimă în zona spatelui și cu spătarul confecționat exclusiv din fibră de carbon. Însă, dacă nu ești "tras prin inel", îți recomand scaunele standard.
Dacă atunci când te urci pe cântar apar trei cifre, scaunele M Carbon nu sunt pentru tine. Nu ai foarte mult loc pe șezut, intri și ieși greu din mașină, din cauza zonelor laterale foarte înălțate și tari, iar între picioare vei avea o bucată de carbon care îți va crea disconfort.
BMW are o bilă albă în ceea ce privește cromatica habitaclului. Interioarele germane sunt, pe bună dreptate, considerate anoste din cauza utilizării unor culori închise. Dar nu este și cazul lui M3 Touring facelift. Desigur, poți bifa un interior îmbrăcat în piele neagră, dar ar fi și păcat să nu îți îndrepți atenția către nuanțe mai țipătoare.
De pildă, combinația Silverstone/Negru, pe care a avut-o mașina noastră de test. Sau combinațiile Roșu Fiona/Negru, Albastru/Negru Yas Marina și Portocaliu Kyalami/Negru, dacă vrei să ieși în evidență cu orice preț.
Din punct de vedere al spațiului și al zonelor de depozitare din interior, ele sunt aceleași pe care le regăsești și într-un Seria 3 Touring. Pasagerii din spate se vor simți puțin nedreptățiți, pentru că nu au foarte mult spațiu la dispoziție, mai ales dacă au o înălțime peste medie.
Despre portbagaj, numai de bine. Cu bancheta în poziție normală ai un volum de încărcare de fix 500 de litri. Dacă rabatezi locurile din spate obții 1.510 litri pentru bagaje sau orice ai de transportat.
Ca o comparație, Mercedes-AMG C 43 T-Modell oferă un portbagaj de 490 de litri.
2 tone a ajuns si asta sa cantareasca, la fel cat un X5. Nu mai e masina sport, e un GT.