Calitate / Pret

4.5

În configurator, cel mai ieftin BMW M2 pornește de la 73.007 euro. În fișa primită de la BMW, cu opțiunile modelului testat, avem un preț de bază de 71.876 euro.

Prima opțiune care mi-ar consuma niște ore bune vizavi de a mă decide este dacă să investesc 513 euro pentru a echipa mașina cu o cutie manuală. Culoarea exemplarului din test, Albastru Zandvoort M reprezintă o opțiune gratuită, dar poate vă doriți un albastru Portimao Frozen metalic, care crește prețul mașinii cu 2.573 euro.

La capitolul jante nu sunt mari dileme: avem 19 inch pe față și 20 spate. Puteți opta pentru un alt desen al acestora care pot adăuga pe factură de la 205 euro până la 1.179 euro. Tapițeria integrală din piele costă 1.999 euro. Ornamentele interioare de carbon, prezente și la modelul testat, reprezintă o opțiune de 810 euro, dar puteți opta pentru aluminiu contra sumei de 307 euro.

Există un pachet M Race Track în valoare de 14.658 euro care include plafonul din fibră de carbon, ornamente M din fibră de carbon și scaune M Carbon care sunt compatibile cu centuri multipunct.

Cu excepția cutiei de viteze manuale, restul opțiunilor nu pot spune că mi-ar retrograda în grad un M2. Prin urmare o bilă albă pentru faptul că nu ești nevoit să investești semnificativ pentru a face acest model să strălucească. În plus, poți comanda separat plafonul de carbon sau scaunele, nu te obligă nimeni la un ”combo”.

Audi începe să discute cu tine despre un RS3 de la 66.100 euro. Mercedes-AMG răspunde de la 73.800 euro. Nu am explorat zona de opționale pentru a nu considera că încerc să favorizez sau nu vreun model. În cazul celor de la Porsche, să nu vă apropiați de showroom fără 100.000 euro. 718 Cayman GTS pornește de la 96.354 euro, dar vei mai găsi câte ceva de adăugat.

  • Musk, vineri, 12.01.2024 15:31

    Daca nu e tesla, e degeaba. Pentru IT-stul roman, bogat dar in acelasi timp sarac fara bani de curent, nu conteaza decat tesla. De preferat si incarcare gratuita pe viata, ca deh, e mai cu mot.

  • Small is Better, vineri, 12.01.2024 16:33

    https://youtu.be/UpGLjStrQes?si=RwP9L8kf2KlFfpnu

  • Musk, vineri, 12.01.2024 16:39

    Pana acum, 3 it-isti imi dau dreptate

  • Andrei, vineri, 12.01.2024 19:49

    Pacat, M2-ul original (dar si Comp si CS) au fost niste masini frumoase. Asta nou e urat si prea greu. Iti iei cutie manuala si niste Michelin Cup si poti trece de la groaza rularii pe anvelope reci la o stabilitate excelenta. Am condus doua din modelele M anterioare, sunt delicioase, dar comparatia cu Cayman-ul e ca una dintre un topor si o Katana.

  • Banditos, sâmbătă, 13.01.2024 10:01

    Ne-a placut "Designul exterior" E genul de masina pe care daca ar vedea-o ma-sa (daca ar avea una) ar ascunde-o de ochii lumii si ar ramane nemaritata. Stie sa faca o sumedenie de lucruri de la bine in sus, dar ideea e ca e urata acum si urata va ramane si la batranete. Ne auzim peste 30 de ani.

  • ConstantinCiobanu, luni, 15.01.2024 10:01

    @Andrei Noroc, Andrei! Plăcut surprins să găsesc un cititor care a condus ambele modele - M2 și Cayman GTS și poate veni cu o părere avizată. Așa că te rog să detaliezi care e treaba cu toporul și katana... bănuiesc că vorbești în cunoștință de cauză!

  • Andrei, luni, 15.01.2024 19:28

    Am condus variantele de top de la vechiul M2 si actualul Cayman. M2 (manual) este brutal, violent pe acceleratie si greu de stapanit (automata il face mult mai usor de condus). Trebuie sa ai foarte mare grija cu apasarea acceleratiei si pozitionarea rotilor. Te implica si e nevoie sa fii foarte atent. Cayman, este mult mai precis, mai liniar, motorul aspirat este demential, cutia scoate tot felul de zgomote, sunetul motorului este foarte puternic si fenomenal. Sunt doua masini foarte diferite, atat prin arhitectura cat si prin finete.

  • ConstantinCiobanu, marţi, 16.01.2024 11:12

    @Andrei Iti respect punctul de vedere, din pacate, am dificultati mari in a crede ca ce ai scris acolo este rezultatul interactiunii tale cu acele modele. Asa ca, daca mai aduci “acuze” vis-a-vis de unele alegeri din textele mele, cum ar fi alegerea lui GTS ca rival ptr M2, ar fi bine sa ai temele facute cu grija. Parerea mea… Andrei.

  • Andrei, miercuri, 17.01.2024 21:34

    Eu vorbesc despre comparatia dintre F87 si 718 GT4 RS (aka variantele de top). Modelele sunt foarte diferite din multe puncte de vedere, chiar daca sunt concurente. Cayman-ul este un instrument de precizie, iar M2-ul o bruta. Nu am condus M2-ul actual, am scris doar ca e greu si urat. Nu stiu unde ai vazut tu acele ''acuze'', probabil nu ai inteles ce am scris. E clar, acum?