Calitate / Pret

4.0

Luxul și performanțele costă, iar dacă își închipuia cineva că noul BMW i7 va veni cu un preț care să îi permită să fie eligibil pentru programul RABLA, atunci poate o verificare la medic ar fi recomandată.

Prețurile pentru i7 încep de la 132.000 de euro, în România. Desigur, e o valoare valabilă pentru versiunea de bază. Din fericire, în acest moment există o singură variantă pe care o poți comanda, respectiv xDrive60, cea pe care o avem și noi aici.

Modelul nostru de test purta, însă, o etichetă de 193.000 de euro, „grație” dotărilor extra. Printre ele regăsim: vopseaua mată de la exterior (4.000 euro), suspensia executive drive pro (3.600 euro), pachetul M Sport Pro (3.800 euro), pachetul M Sport (7.000 euro), interiorul Gran Lusso Individual (11.275 euro), pachetul Executive Lounge (6.900 euro), sistemul audio Bowers & Wilkins (5.900 euro), cristalele iluminate (2.200 euro), ușile cu închidere automată (1.500 euro), pachetul Executive (4.715 euro) și multe, multe altele.

Prețul pentru un Mercedes-Benz EQS 580 4Matic începe de la 123.000 de euro, dar, la momentul scrierii acestei recenzii, site-ul Mercedes-Benz permite doar configurarea modelului EQS 53 AMG 4Matic, care pornește de la aproximativ 172.000 de euro.

Configurate similar, modelul din Stuttgart depășește pragul psihologic de 200.000 de euro.

  • Andrei, miercuri, 17.05.2023 14:06

    "nava amiral" mă lași? N-ai cum să te afișezi în așa o urâțenie dacă te respecți cât de cât. Asta e mașină pentru maneliști.

  • Tim, miercuri, 17.05.2023 14:48

    @Andrei: Asta e masina pentru piata din China. BMW i7 acum, dupa 2 ani: O Tannenbaum. Are multa tehnologie inutila.

  • ds, miercuri, 17.05.2023 14:52

    "...achiziționat cu un interior vegan. Practic, tapițeria oferită în standard este vegană"... DEX-ul zice că ați ales o exprimare anapoda și vă contrazice.

  • Fast_and_Curious, miercuri, 17.05.2023 16:46

    Eu nu inteleg modul de evaluare/punctare. Iau exemplu "Interior" evaluat la 5*. In schimb, in descriere sunt enuntate neajunsuri mari in ceea ce priveste ergonomia. Totusi, evaluarea este maxima. Ar putea sa ne explice autorul articolului de ce totusi punctaj maxim? A ajuns ergonomia ceva ce "trecem peste"? A ajuns bling-blingul mai important decat eficienta? In materie de design, unul dintre principiile de baza este "form follows function". Atunci cand aceste roluri se inverseaza, rezultatele sigur nu sunt de 5*.

  • Andrei, miercuri, 17.05.2023 18:17

    O masina pentru cocalari. Ce conteaza, daca se vinde. Urata, cu spume.

  • nume, miercuri, 17.05.2023 20:54

    @Fast_and_Curious, Doar nu oi avea asteptari de la Automarket, care a punctat siguranta modelului Dacia Spring Extreme cu 2.5 stele.