Vizibilitate
Deși vorbim aici despre un model complet nou de la BMW, unele lucruri nu s-au schimbat. Tot despre un Gran Coupe este vorba, iar asta vine și cu câteva minusuri. Pe lângă spațiul limitat din spate, despre care am vorbit mai devreme, vizibilitatea nu este neapărat punctul forte al lui BMW i4.
Vederea spre spate este obturată de montanții posteriori butucănoși, iar luneta este destul de compactă, fiind uneori chiar ascunsă aproape complet de tetiere. Din fericire, în partea diametral opusă nu vei avea niciun fel de problemă, iar oglinzile sunt bine dimensionate pentru lungimea mașinii.
Mai mult, BMW i4 vine și cu senzori de parcare și unul dintre cele mai bune sisteme de camere disponibile pe piață la acest moment. Sistemul opțional de vedere la 360 de grade are o grafică impecabilă atât ziua cât și noaptea.
349 kilometri pe autostradă la 130 km/h, deci fără să dai cu biciul pe de-a-ntregul în toți cei 544 CP și 795 Nm posibil a fi livrați, mă întreb cui folosește o cheltuială de cel puțin 66.000 de euro pentru o autonomie destul modestă. Probabil nu la prea mulți le dă mâna să o folosească mai mult pe post de mașină de oraș.