Calitate / Pret
Prețul de bază al lui Bentley Continental GT este o surpriză plăcută entru cei care așteptau să compare modelul britanic cu principalii săi adversari. Într-un segment în care S65 AMG Coupe pleacă de la 250.000 de euro, Aston Martin DB11 așteaptă să se lanseze în România la un preț care va urca peste 230.000 de euro, iar Ferrari GTC4 Lusso urcă spre 300.000 de euro, modelul Bentley afișează un preț de pornire cât se poate de competitiv: 203.000 de euro.
E oarecum surprinzător, pentru că nivelul de calitate, marca și istoria modelului le recomandau fără probleme celor de la Bentley să ofere un preț mult mai ridicat. Dar Continental GT, care a fost deja preferat de 70.000 de clienți din 2003 încoace și a devenit cel mai vândut model Bentley din istorie, trebuie să mențină ștacheta ridicată în "lupta" fratricidă cu SUV-ul Bentayga.
Evident că prețul de bază este însă unul pur orientativ, pentru că, altfel, Continental GT poate fi echipat și personalizat în amănunt în adâncul contului bancar. În cazul mașinii testate de noi pe șoselele din Germania, Austria și Italia, vorbim de opționale suplimentare de aproape 53.000 de euro care au construit astfel o mașină impecabilă la nivel de dotări. Am avut pachetul Mulliner (9600 de euro), excelentul sistem audio Bang&Olufsen for Bentley care nici măcar nu e vârful opțiunilor la acest capitol (6000 de euro), Display-ul rotativ cu trei fețe (5600 de euro), scaune Confort și alte pachete care au avut rolul de a crește nivelul de confort la un nivel foarte ridicat.
Interesant este că, în specificația ultra-echipată testată de noi, Bentley Continental GT depășește cu foarte puțin nivelul de bază al lui Clasa S Coupe și Aston Martin DB11. Ceea ce înseamnă că modelul celor de la Bentley este, oricât de nepotrivit ar părea, o alternativă excelentă din punctul de vedere al bugetului în segmentul Grand Tourer de lux.
WOW!! Ce interior!! Absolut genial. Lasand la o parte pretul care model vi se pare ca arata mai bine la interior RR Cullinan sau Bentley Continetal GT?