
Tinuta de drum
Dimensiunile compacte fac ca noul Audi Q5 să se conducă plăcut. Mașina se așează bine pe viraje, direcția nu se simte foarte artificială, iar, în ceea ce privește suspensia (silențioasă de altfel), inginerii Audi au găsit echilibrul între sport și confort.
Dacă încerci să zorești puțin mașina, vei observa un comportament subvirator care, trebuie să recunosc, m-a surprins neplăcut de câteva ori. O fi fost de vină suprafața de rulare puțin umedă.
Desigur că ai și un mod de rulare Sport care crește turațiile motorului, dar, surprinzător, nu face direcția mai greoaie și, deci, mai precisă. De cealaltă parte ai și un mod Offroad, care ridică suspensia (pneumatică) cu până la 60 de milimetri.
Un alt avantaj al noului sistem MHEV Plus este puterea mare de recuperare a energiei la frânare, de 25 kW. Astfel, este de ajuns pentru a încetini mașina fără să fie nevoie de apăsarea pedalei de frână decât în situații de urgență. Dacă tot suntem la capitolul frânare, trebuie să menționez că pedala de frână este foarte sensibilă și îți ia puțin până te obișnuiești.
performantele si consumul publicate de constructor au fost obtinute in conditii normale. in cazul testului nostru au fost alterate de prezenta la volan a unui megalodriver.