
Tehnologie
Tehnologia noului Audi A6 impresionează încă dinainte să intri în mașină. Primele lucruri pe care le observi sunt farurile LED Matrix și stopurile cu tehnologie OLED. Ele au până la 8 semnături luminoase, pe care le poți schimba din meniul sistemului multimedia. Altfel spus, nu te plictisești niciodată pentru că în fiecare zi poți avea o semnătură luminoasă nouă.
Tot tehnologie OLED are și display-ul panoramic Audi MMI, care integrează instrumentarul digital Audi Virtual Cockpit de 11.9 inch, dar și ecranul central MMI Touch de 14.5 inch pentru sistemul multimedia. Ambele au o grafică foarte bună și îți dau impresia de calitate.
Sistemul multimedia funcționează bine, dar mi s-a întâmplat, de câteva ori, să nu încarce funcția Android Auto. Dar, dacă pățești și tu asta, cel mai probabil se rezolvă cu o actualizare de soft, pentru că sistemul este compatibil cu actualizările over-the-air.
Partea bună este că poți interacționa cu el inclusiv prin intermediul unui asistent digital cu inteligență artificială și peste 800 de funcții.
În standard primești doar cele două ecrane, dar dacă plătești 5.893 de euro în plus, pe pachetul Tech Plus, primești un al treilea display. Acesta este pentru pasagerul din dreapta, are o diagonală de 10.9 inch și poate rula chiar și conținut video.
În caz contrar, în partea dreaptă a bordului vei avea un capac de plastic, cu finisaj lucios. Cred că germanii puteau alege o variantă mai premium.
Revenind la cel de-al treilea display, nu trebuie să îți faci griji că te distrage de la condus, pentru că are o funcție Active Privacy Mode. Asta înseamnă că ecranul este vizibil doar pentru pasagerul din față, în timp ce pentru șofer, ecranul pasagerului apare ca fiind oprit.
Pentru încărcarea telefonului mobil ai la dispoziție o zonă de încărcare prin inducție, dar și două porturi USB-C (în partea din față) dacă vrei să încarci mai multe dispozitive deodată. Nu lipsește priza la 12V.
Și pasagerii din spate au două porturi USB-C, deasupra afișajului sistemului de climatizare.
ati punctat negativ anumite aspecte despre interiorul masinii, dar nu e vina ei ca mediul din romania este jegos. ca se depune praful sau ca se vad amprentele... pai asta este foarte bine, ca le vezi si dai imediat cu laveta. lipsa butoanelor poate fi o problema de ergonomie, dar pentru cine tine la igiena, nu reprezinta un minus. suprafetele tactile sunt mai binevenite decat butoanele, pentru ca se curata mult mai usor. e mai bine ca la altele, unde nu se vede praful, de parca asta l-ar impiedica sa se depuna? iar shaormistii cu degetele unsuroase mai bine s-ar spala pe maini inainte sa urce la volan. sunt unele masini care au acumulat jeg stratificat de la mizeria de pe mainile soferului, combinata cu cea din aer, in alea ti-e si sila sa urci.